نامزد دموکرات انتخابات آمریکا به رژیم صهیونیستی قول داد "برتری نظامی" این رژیم را حفظ کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور روز پنجشنبه قول داد برای حفظ  برتری نظامی راهبردی  رژیم صهیونیستی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم همکاری خواهد کرد.

کلینتون در مصاحبه ای که روز پنجشنبه در شبکه تلویزیونی کانال 2 اسرائیل پخش شد، تاکید کرد:  اگر رئیس جمهور آمریکا شوم، خیلی زود و بلافاصله پس از ادای سوگند از نخست وزیر اسرائیل دعوت خواهم کرد برای شرکت در چندین نشست به آمریکا بیاید و من نیز مقامات نظامی و کارشناسان اطلاعاتی آمریکا را به اسرائیل اعزام خواهم کرد تا با همتایان اسرائیلی شان دیدار کنند. 

هیلاری کلینتون ادامه داد: چیزی که ما قبل از هر چیز باید انجام دهیم این است که برتری نظامی کیفی اسرائیل را حفظ کنیم.  آمریکا و رژیم صهیونیستی از چند ماه پیش درباره محتوای یک برنامه جدید کمک نظامی آمریکا به این رژیم در ده سال آینده گفتگو می کنند.

برنامه کنونی کمکهای نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی که ارزش سالانه آن بالغ بر دو میلیارد و هفتصد میلیون یورو است، تا سال دو هزار و هجده ادامه خواهد داشت. نخست وزیر رژیم صهیونیستی امیدوار است که آمریکا باز هم کمکهای نظامی خود را به این رژیم افزایش دهد.

هیلاری کلیتنون در مصاحبه خود با شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد تصور پیروزی احتمالی دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا باید همه اسرائیلی ها را نگران کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، کلینتون در توضیح این مطلب گفت: درک دونالد ترامپ از خطرات بزرگ در منطقه باید همه اسرائیلی ها را صرفنظر از این که در عرصه سیاسی چه گرایش و مواضعی دارند، نگران کند.

استفاده از سلاح هسته ای بر ضد گروه داعش و عدم شناخت تفاوت های موجود میان جنبش حزب الله و جنبش حماس، چه کمکی می تواند به اسرائیل بکند؟ 

هیلاری کلینتون همچنین در این مصاحبه رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا را متهم کرد نه تنها تلاش نمی کند که دایره نفوذ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را در سوریه که در مجاورت اسرائیل قرار گرفته است، محدود کند بلکه می خواهد به پوتین آزادی کامل بدهد. روسیه در حمایت از رژیم بشار اسد رئیس جمهور سوریه در این کشور مداخله نظامی کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
به خاطر همین قول ، خانم کلینتون صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد .
ملت آمریکا گرفتار فقر و حکومت آمریکا گرفتار ورشکستگی است . معلوم است که این خانم کاندیدای ریاست جمهوری اصلا از اوضاع داخل کشورش اطلاعی ندارد و با فرافکنی خارجی می خواهد افکار عموی را از وضعیت داخل آمریکا به خارج و منطقه پرسود خاورمیانه و هزینه های سنگین نگهداری رژیم جنایتکار صهیونیستی به هر قیمتی سوق بدهد !
آخرین اخبار