مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: 20 دستگاه اتوبوس بازسازی شده مهرماه به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی احمدی گفت: اتوبوسرانی اصفهان درصدد سرویس دهی مطلوب به همه شهروندان به خصوص دانش آموزان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در خیابان میرداماد اتوبوسی رفت و آمد نمی کند، افزود: در حال حاضر چند خط اتوبوسرانی به موازات خیابان میرداماد فعال است که می توان به خط 92 (از پارک شهید رجایی تا خانه اصفهان)که روزانه 12 هزار نفر را جابه جا می کند خط 23 از میدان انقلاب تا میدان جمهوری و خط 93 از پایانه خوراسگان تا پایانه خرم که شرق را به غرب اصفهان متصل می کند، اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پیشنهادی به معاونت حمل و نقل داده ایم که خط 23 به جای تردد از خیابان طالقانی از خیابان میرداماد عبور کند که این طرح در دست مطالعه است، هفته گذشته در جلسه ای این موضوع مطرح شد و طی روزهای آینده تصمیم گیری درباره آن انجام می شود.

وی ادامه داد: درصورت موافقت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ، اصلاح هندسی این طرح به زودی انجام می شود و به درخواست شهروندان خیابان میرداماد مبنی بر تردد اتوبوس در این خیابان هم پاسخ مثبت داده می شود.

احمدی با ابراز خرسندی از اینکه شهردار اصفهان حامی اصلی اتوبوسرانی است، تاکید کرد: برای خرید اتوبوس دستورالعمل هایی تنظیم و اعتبارات آن تأمین شده و شهروندان به مرور شاهد اضافه شدن اتوبوس ها به ناوگان اتوبوسرانی خواهند بود.
وی تاکید کرد: دولت باید به تعهدات خود برای پرداخت یارانه بلیط عمل کند تا کمکی برای خرید اتوبوس و هم سرویس دهی به شهروندان شود.

وی با اشاره به اینکه 12 خط تندرو برای شهر اصفهان در حال برنامه ریزی است، گفت: خطوط تندرو با هدف سرویس دهی مطلوب تر به شهروندان طراحی شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.