تبریز؛

انعقاد قرارداد خرید 300 دستگاه اتوبوس گازسوز تک کابین شهری

شهردار تبریز از انعقاد قرار داد خرید 300 دستگاه اتوبوس برای الحاق به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نجفی گفت: با توجه به نیاز ناوگان اتوبوسرانی تبریز با هدف جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده، شهرداری تبریز، قرارداد خرید 300دستگاه اتوبوس پایه گازسوز تک کابین را منعقد کرد.

وی افزود: این قرار داد، بر اساس مجوز صادره از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و تصویب‌نامه هیأت محترم دولت با موضوع نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، در حضور قائم مقام سازمان شهرداری‌های کشور، منعقد شده و امید است این قرارداد، بتواند با نوسازی بخشی از ناوگان اتوبوسرانی، مشکلات این حوزه را برطرف کند.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به تاثیر این قرارداد و خرید اتوبوس‌های نو در میزان کاهش آلودگی هوای کلانشهرها و به ویژه تبریز، تصریح کرد: بخشی از آلودگی هوای کلانشهرها، مربوط به اتوبوس‌های فرسوده است که در عین حال، نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان را نیز تحت الشعاع قرار می‌دهد و بر همین اساس، شهرداری تبریز، با پیگیری‌های مستمر، توانست قرار داد خرید 300 دستگاه اتوبوس پایه گازسوز تک کابین را منعقد سازد.
 
وی اظهار امیدواری کرد که با ورود این تعداد اتوبوس و الحاق آن به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز، شاهد بهبود کمی و کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.