مرداد امسال 32 فقره جواز تاسیس جدید در استان آذربایجان غربی صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد مرداد ماه این معاونت اظهار داشت: در این بازه زمانی 32 فقره جواز تاسیس جدید با سرمایه گذاری 536 هزار و 453 ریال و نیز با اشتغال 440 نفر صادر شد.

معصوم علی اکبری تصریح کرد: علاوه بر آن سه طرح صنعتی با سرمایه گذاری 27 هزار و 624 ریال و با 27 نفر اشتغال نیز در استان آذربایجان غربی صادر شد.

وی از صادر شدن هشت پروانه ایجادی و 9 پروانه توسعه در استان خبر داد و اظهار داشت: با صدور این پروانه ها برای تعداد 156 نفر اشتغال ایجاد می شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در مرداد ماه از تعداد 15 واحد تولیدی راکد، نیمه فعال و بالای60% پیشرفت فیزیکی در راستای اجرای طرح پالایش و شناسایی و فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال بازدید به عمل آمد.

به گفته علی اکبری، اطلاع رسانی به تشکل های صنعتی و تولیدی برای ثبت نام متقاضیان تسهیلات در سامانه بهین یاب و طرح مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نیز اطلاع رسانی دستورالعمل تامین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط جهت بهره مندی واحدهای مرتبط و نیز بررسی و تایید تسهیلات مالی رونق تولید با 39 فقره نیز در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.