شهردار تهران گفت: هیئت بررسی موظفند هر چه زودتر علت این اتفاق را بیابند و برای جلوگیری از اتفاقات مشابه از هیچ کاری فروگذار نکنند.

هیئت بررسی فورا علت حادثه مترو کیانشهر را مشخص کندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود درباره حادثه شب گذشته در متروی کیانشهر نوشت: برای امنیت، رونق و آبادانی شهرمان، عده‌ای شبانه روز مشغول کارند. رفتگران و آتش نشانان و کارگران و مهندسان.

زیر پوست همین شهر بزرگ، مهندسان و کارگرانی با غیرت شبانه‌روز در حال کار و تلاشند. مجاهدتی که ما اغلب از نتایج لذت‌بخشش بهره‌مند می‌شویم و لحظات سختش را هیچگاه لمس نمی کنیم.

دیروز چهار کارگر شریف در حادثه‌ای در کارگاه متروی کیانشهر، جانش‌شان را از دست دادند و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند. از خداوند بزرگ برای‌ درگذشتگان طلب آمرزش میکنم و امیدوارم مجروحان این حادثه سریعتر بهبود یابند. دوستان من در شهرداری در تلاش برای رسیدگی همه جانبه به بازماندگان و مجروحان این حادثه هستند، هرچند این فقدانها، قابل جبران نیست. هیئت بررسی موظفند هر چه زودتر علت این اتفاق را بیابند و برای جلوگیری از اتفاقات مشابه از هیچ کاری فروگذار نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار