شهردار تهران در صفحه اینستاگرام خود وعده داد هیاتی حادثه مترو کیانشهر را بررسی و برای جلوگیری از اتفاقات مشابه از هیچ تلاشی دریغ نکند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته در ساعت 17.30 کارگاه تونل مترو  در محدوده کیانشهر هنگام عملیات عمرانی دچار ریزش شد و متاسفانه بر اثر این حادثه چهار نفر کشته و شش کارگر راهی بیمارستان شدند.

 محمدباقر قالیباف در پی  این حادثه در پست اینستاگرام خود نوشت : " براي امنيت، رونق و آباداني شهرمان، عده اي شبانه روز مشغول كارند. رفتگران و آتش نشانان و كارگران و مهندسان. زير پوست همين شهر بزرگ، مهندسان و کارگرانی با غیرت شبانه‌روز در حال کار و تلاشند. مجاهدتي كه ما اغلب از نتايج لذتبخشش بهره مند ميشويم و لحظات سختش را هيچگاه لمس نمي كنيم. ديروز چهار کارگر شریف در حادثه اي در كارگاه متروي كيانشهر، جانش‌شان را از دست دادند و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند. از خداوند بزرگ برای‌ درگذشتگان طلب آمرزش ميكنم و اميدوارم مجروحان اين حادثه سريعتر بهبود يابند. دوستان من در شهرداری در تلاش براي رسيدگي همه جانبه به بازماندگان و مجروحان اين حادثه هستند، هرچند اين فقدانها، قابل جبران نيست. هيات بررسي موظف اند هر چه زودتر علت این اتفاق را بيابند و برای جلوگیری از اتفاقات مشابه از هیچ كاري فروگذار نکنند".



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار