سنندج؛

برگزیدگان بیست‌و‌سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی معرفی شدند

برگزیدگان بیست ‌و‌سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشوردر رشته‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دیروز(چهارشنبه 17 شهریور) در مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی جوانان کشور گفت: این جشنواره هر ساله در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود که امسال میزبانی این جشنواره به استان فرهنگی کردستان رسید.

حجت‌الاسلام رحیم جعفری افزود:این جشنواره در 9 رشته تخصصی هنرهای تجسمی از جمله عکاسی، نقاشی، طراحی، پوستر، خوشنویسی، کاریکاتور و نگارگری باحضور 27 استان کشور و30 نفر از اساتید درجه یک داوری برگزارشد.

وی گفت: در مجموع 2هزار و 759 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 709 اثر در جشنواره شرکت داده شد.

براساس آرای هیات داوران در بخش پوستر؛ عاطفه نوری از اصفهان، سعید مجنون از اردبیل و حسین دهقانی از یزد به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در رشته خوشنویسی؛ سیدعلیرضا مطلبی از مازندران، فرنود محمدی از اصفهان و صادق شیخ‌ممو از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته کاریکاتور؛ زهرا مقدم از زنجان، رضا حمیدی مطلق از سمنان، سعید جوانمرد از بوشهر و عارف نیازی از کرمانشاه حائز عناوین برتر شدند.

در بخش تصویرسازی؛ نرگس گل محمدی از قم، شادی وداعی از اصفهان و هانیه محسنی‌زاده از تهران عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در رشته حجم؛ زینب الماسی از البرز، ملیکا نیک‌خواه از تهران و سعید محمودی از یزد حائز عناوین برتر شدند.

در رشته نقاشی؛ آیدا روزبیانی از البرز، فطمه فرخی از گیلان و سیدحسین فرخی از خراسان شمالی نفرات برتر را به خود اختصاص دادند.

در رشته طراحی؛ امیر مهدی گل‌محمدی از قم، ابوالفضل کاشنا و فرشید حیدری هر دو از آذربایجان شرقی، عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در رشته عکاسی؛ بهزاد نیرآبادی از خراسان رضوی، کیوان آذرشب از بوشهر و رقیه کیان‌مهر از مازندران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش نگارگری؛ کوروش محمدی‌نژاد از خراسان رضوی، محسن صفری از قزوین و محمد بلورچی از مرکزی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار