در پنج ماهه نخست امسال۵۳۴ خودروی شخصی در استان کرمانشاه توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۵۳۴ خودروی شخصی به دلیل جابه‌جایی مسافر در استان کرمانشاه توقیف شد. رانندگان دارای خودروی شخصی در استان کرمانشاه اجازه جابه‌جایی مسافر در سطح شهر را ندارند و قانون نیز برای این افراد جریمه‌ای 20 هزار تومانی را در نظر گرفته است.

سرهنگ محمد مرادی با بیان اینکه براساس مقررات، مسافربری با وسیله نقلیه شخصی ممنوع است افزود: در پنج ماهه نخست امسال 4000 خودروی مسافربر شخصی در استان کرمانشاه جریمه شدند.

مرادی با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست امسال 534 دستگاه خودروی شخصی به دلیل جابه‌جایی مسافر و عدم توجه به تذکرات پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده است، عنوان کرد: آن دسته از خودروهای شخصی که قصد فعالیت به عنوان مسافربر را دارند، می‌توانند به شرکت تاکسیرانی مراجعه کرده و درخواست تاکسی یا تبدیل خودروی خود به تاکسی را ارائه دهند.

وی به مردم هشدار داد که از خودروهای مسافربر شخصی و غیرمطمئن استفاده نکنند و شهروندان حتی‌المقدور سعی کنند که  برای ترددهای داخل شهری و بین شهری به طور حتم از خودروهای مسافربر عمومی و مجاز استفاده کنند و سوار اتومبیل‌های شخصی نشوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.