رئيس سازمان مدارس غير دولتی گفت:فعاليت معلمان معلمان مدارس غير دولتی تابع قانون كار است و در صورت بروز مشكل با مراجعه به مراجع ذيربط مشكلات افراد مورد پيگيري قرار می گيرد.

مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیر دولتی در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت بیمه‌ای معلمان مدارس غیر دولتی اظهار داشت: با توجه به قوانین وضع شده در مباحث کاری تمام معلمان که فعالیتی تمام وقت دارند به شکلی کاملا تمام وقت حقوق می‌گیرند همچنین سنوات، بیمه و سایر مزایا نیز مطابق قانون کار انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی ادامه داد: برخی مدارس به دلیل شرایط نامساعد مالی در پرداخت حق و حقوق معلمان با مشکلاتی دچار هستند که مدیران مدارس موظف‌اند مطابق با الگوی شهریه حق و حقوق افراد را به طور کامل پرداخت کند.

وی افزود: چنانچه معلمی در رابطه با دریافت حق و حقوق خود با مشکلی مواجه شود می‌تواند با مراجعه به مراجع ذیربط اقدامات لازم را نسبت به دریافت حق و حقوق خود انجام دهد همچنین در مقابل تخلف مدیران از توسعه مدارس جلوگیری می‌شود و در ادامه کار نیز برخورد جدی‌تری انجام می‌شود.

گرد گفت: بیمه تمام افراد از بدو ورود انجام می‌شود چرا که آن‌ها نیز مانند سایر مراجع و ادارات دولتی مطابق با شرایط قانون کار هستند.


انتهای پیام /
برچسب ها: مدارس ، غیردولتی ، معلمان ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار