اصفهان؛

آغاز به کار طرح انتقال آب کوهرنگ به شهرستان نطنز از ابتدای دی ماه

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس گفت: با تخصیص بودجه اولیه‌ای در حدود 400 میلیارد تومان، از اول زمستان اجرای طرح انتقال آب کوهرنگ به شهرستان نطنز آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری‌نطنزی امروز در دیدار با جوانان حوزه انتخابیه خود که در محل فرهنگسرای کوثر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام محمدباقر(ع) و تبریک ایام ماه ذی‌الحجه و عید قربان اظهار کرد: ‏به مشکلات و دغدغه جوانان واقف هستم ولی بازگشت و نگاه به عقب مشکلی را حل نمی‌کند و خود جوانان به عنوان محور باید وارد عرصه شوند.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان نطنز بیان داشت: می‌توان با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مدون این مشکلات را به زودی مرتفع کرد.

نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر تصریح کرد: ‏استفاده از استعدادهای طبیعی و زیرساخت‌های تاریخی می‌تواند راه گشای ایجاد اشتغال در بخش گردشگری برای جوانان شهرستان نطنز باشد.

وی در ادامه به ‏پروژه انتقال آب کوهرنگ به شهرستان نطنز اشاره کرد و گفت: با تخصیص بودجه اولیه‌ای در حدود 400 میلیارد تومان از اول زمستان به فضل خدا این پروژه آغاز خواهد شد و نتایج آن ظرف 2 تا 3 سال آینده برای اهالی ملموس خواهد بود.

صفاری‌نطنزی، ‏معادن را مواهب و ثروت ملی دانست و خاطر نشان کرد: مشکلی که برخی از معدن داران نطنز ایجاد کرده‌اند این است که اولاً محیط‌زیست را مورد تعرض قرار داده‌اند، ثانیاً از حدود قانونی تجاوز کرده‌اند و بیش از حد برداشت کرده‌اند ‏و دست آخر بدتر از همه اینکه از کنار این همه برداشت از ثروت منطقه عواید آن به هیچ وجه نصیب اهالی نشده و کمکی به توسعه زیرساخت‌ها و امکانات شهری نکرده است.

وی افزود: ‏جوانان با تشکیل گروه‌های چند نفره و ثبت شرکت یا تعاونی‌ها اقدام به ارائه ایده جهت اشتغال‌زایی کنند و بنده هم همراهی جهت جذب تسهیلات و اعتبارات را در حد امکان پیگیری خواهم کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.