مسابقات قهرمانی استان تهران آبهای آرام قایقرانی تیم مردان در دو رشته برگزار و اسامی پاروزن برتر اعلام شد.

مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام قایقرانی برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: مسابقات قهرمانی استان تهران آبهای آرام در سه گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو مسافت ۲۰۰ متر و هزار متر و در ماده های کایاک و کانو انجام شد.

 همچنین مسابقات ماده کیندر بوت در گروه سنی نوجوانان و در مسافت ۲۰۰ متر برگزار شد که پرهام کوشکیان، بردیا پیروز فر و بردیا پارسا محتشم به ترتیب سکوهای اول تا سوم رقابتها را ار آن خود کردند. 

مسابقات در ماده کایاک و کانو در مسافت ۱۰۰۰متر در دریاچه آزادی برگزار شد که در رشته کایاک بزرگسالان، علیرضا جهان نما، پوریا شریفی و مسعود شاهپوری مقام اول تا سوم رقابت ها را به دست آوردند و در رشته کانوی همین مسافت معراج محمد زاده و محمد کریمی و سروش رضوانیان سکوهای اول تا سوم رقابتها را به دست آوردند. 

رقابت ها در گروه سنی جوانان و در رشته کایاک و کانو هزار متر برگزار شد که در رشته کایاک کوروش فرجی، سینا اطاعتی و آروین حیدر زاده به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته کانو هزار متر جوانان آرمین بحری و دانیال چشمه مقام و طاها مقدم مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین مسابقات قهرمانی استان تهران   در ماده کایاک و کانو ۲۰۰ متر مردان برگزار شد که در ماده ۲۰۰ متر کایاک بزرگسالان میثم فتاحی، پوریا شریفی و علیرضا جهان نما به ترتیب سکوهای اول تا سوم رقابت ها را به دست آوردند و در رشته کانو بزرگسالان همین مسابقات سید سروش رضوانیان و هومن کریمی اول و دوم شدند.

رقابتها در رشته ۲۰۰ متر جوانان کایاک برگزار شد سینا اطاعتی و کوروش فرجی و پارسا امیدوار مقام اول تا سوم را به دست آوردند و در ماده کانو مسافت ۲۰۰ متر جوانان آرمین بحری و دانیال چشمه و طاها مقدم اول تا سوم شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار