رئیس آموزشکده فنی خواهران گفت: ملک آموزشکده فنی حرفه ای دختران ایلام توسط آموزش و پرورش تصرف غیرقانونی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ پریچهر قنبری رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ایلام، از تصرف ملک متعلق به این آموزشکده توسط اداره آموزش و پرورش ایلام خبرداد و افزود: در سال 90 به استناد ماده 23 قانون برنامه پنجم توسعه آموزشکده های فنی و حرفه ای از آموزش و پرورش منفک و به وزارت علوم ملحق شده اند این در حالیست که بنا بر قانون مذکور کلیه اموال اعم از منقول و غیرمنقول بایستی در این بین منتقل می گردید اما در استان  بنا بر دلایل نامعلوم این موضوع با مشکلات فراوانی همراه شده است.

وی گفت: یکی از بزرگترین مشکلات در این خصوص ممانعت آموزش و پرورش از واگذاری ملک آموزشی متعلق به آموزشکده فنی و حرفه ای دختران می باشد، که در بازه زمانی مذکور به جهت تعمیرات تخلیه شده بود که اداره ی آموزش و پرورش استان بدون توجه به نیازهای آموزشکده و قانون مذکور با تشکیل جلسه ای در استانداری ملک مذکور را تصرف کرده است.

قنبری با بیان اینکه در این جلسه برگزار شده نماینده این اموزشکده حضور نداشته است، تاکید کرد:  بدون حضور نماینده آموزشکده جهت دفاع این جلسه برگزار شده، و بدون اطلاع  اقدام به تصرف غیر قانونی و تغییر کاربری آن به خوابگاه و واگذاری ان به پردیس دانشگاه امام جعفرصادق( ع) نموده است.
 
رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ایلام ضمن گلایه از این امر اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم آموزشکده به ساختمان آموزشی مذکور تا این تاریخ مکاتبات و رایزنیها فاقد اثر بوده وملک مورد نظرهمچنان درتصرف آموزش و پرورش می باشد.

قنبری گفت:  هم اکنون آموزشکده به شدت از نظر فضای آموزشی در مضیقه بوده و توان پاسخگویی به دانشجویان جهت برگزاری کلاسهای عملی و کارگاهی را ندارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.