ایلام؛

دعای عرفه در یادمان دفاع مقدس و بقاع متبرکه

دعای عرفه روز یکشنبه 21 شهریور با حضور اقشار مختلف مردم استان و کاروان های راهیان نور برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛آیین باشکوه دعای عرفه در یادمان های دفاع مقدس شهدای شرهانی در دهلران، قلاویزان در مهران و منطقه بانروشان و همچنین بقعه متبرکه امامزاده علی صالح (ع) با حضور اقشار مختلف مردم استان ایلام و کاروان های راهیان نور برگزار می شود.

مدیر سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: دعای روز عرفه با همت سپاه نواحی استان در یادمان های دفاع مقدس برگزار می شود.

حجت منصوربیگی  اعلام کرد: این دعای پر فیض ساعت 16 در منطقه عمومی بانروشان و همچنین در یادمان شهدای شرهانی در شهرستان دهلران و از ساعت 18 در یادمان شهدای قلاویزان شهرستان مهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: سرویس های ایاب و ذهاب برای حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم در محل سپاه نواحی این شهرستان ها مستقر است و در ایلام نیز اتوبوس های شرکت جوان سیرایثار برای انتقال شرکت کنندگان در دعای عرفه در بلوار جنوبی امام حمینی (ره) مستقر می شوند.
منصوربیگی تاکید کرد: برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از مردم و توزیع کتاب دعای عرفه در محل برگزاری این مراسم در محل های تعیین شده از دیگر برنامه هایی است که توسط سپاه استان انجام می گیرد.

مراسم قرائت دعای عرفه با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان ایلام در محل مزار شهدای
گمنام واقع درآرامستان بهشت رضا شهر ایلام نیز با مداحی یوسفی نژاد برگزار می شود.





 انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، دعا ، عرفه ، برگزار ، یکشنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.