استاندار خوزستان گفت: نیاز است که برای برگزاری مراسم اربعین امسال برنامه‌های مناسب‌تری نسبت به گذشته صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه نیاز است برای برگزاری مراسم اربعین امسال برنامه‌های مناسب‌تری نسبت به گذشته صورت گیرد بیان داشت: برای اربعین امسال دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی به صورت شبانه‌روزی با زحمات خود اوضاع را مورد توجه دارند.

وی دربازدید از مرز چذابه  با اشاره با نزدیک بودن اربعین اظهار کرد: نیاز است که برای برگزاری مراسم اربعین امسال برنامه‌های مناسب‌تری نسبت به گذشته صورت گیرد.

شریعتی با بیان اینکه در این بازدید روند حرکت و پیشرفت کار مورد بررسی قرار گرفت افزود: انتظار می‌رود با تلاش‌ها و توجهی که به این کار می‌شود و جدیتی که برای تکمیل آن صورت گرفته است مشکلات به‌زودی رفع شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به توقف کار در ماه گذشته به دلیل برخورد با میدان مین در این منطقه تصریح کرد: بخشی از کارهای انجام شده در سال جاری مربوط به رفع مشکلات موجود در سال گذشته بود و با اقداماتی که در حال انجام شدن است بر آنیم تا برای رفت و آمد خودروها موانع موجود رفع شده و مبنا بر این است که اقدامات پیش‌بینی شده تا دو ماه آتی صورت بگیرد.

شریعتی با اشاره به سرعت گرفتن کارها در هفته‌های اخیر گفت: با اقدامات صورت گرفته و پیش‌بینی شده برنامه بر این است که کارها تا ماه آینده به پایان برسد.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها برای این است تا بهترین خدمات برای کاروان‌های اربعین حسینی اعمال شود خاطرنشان کرد: برای احداث و ایجاد موکب‌ها به دلیل نیاز به شرایط و برنامه‌های ویژه فعلا برنامه‌ای وجود ندارد تا در زمان خاص خود صورت گیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به امنیت خوب مرزها گفت: دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی از جمله اطلاعات، ارتش، سپاه به صورت شبانه‌روزی با زحمات خود اوضاع را مورد توجه دارند و امنیت خوبی را در منطقه ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.