نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: یکی از اهداف عربستان ایجاد تفرقه میان مسلمانان برای اجرای طرح‌های استکبار و حامیان آن‌ها و همچنین تأمین منافع دشمنان اسلام است.

هدف عربستان ایجاد تفرقه میان مسلمانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس بیان داشت: عربستان، داعش و منافقین مثلث شوم منطقه هستند و این مثلث به‌دنبال ایجاد نا آرامی در منطقه با هدف تأمین منافع خود و حامیان برون‌مرزی دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

وی افزود: به همین جهت، عربستان از هر اقدامی که به نوعی منافع آنان را در خطر بیندازد جلوگیری می‌کند و سعی بر عدم آشکار‌سازی آنان دارد و برنامه‌های گسترده‌ای در این جهت و با همکاری آنان، طراحی و به‌اجرا رسانده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سال‌های گذشته، اخباری مبنی بر تأمین امنیت برگزاری مراسم حج توسط برخی شرکت‌های رژیم صهیونیستی اطلاع‌رسانی شده بود ولی امسال این حضور و نقش پر رنگ‌تر از گذشته بوده که همین مقوله بیش از گذشته این طرح و برنامه را معین و مشخص می‌کند.

وی گفت: ما باید همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید و توجه کردند، در یک قالب و قامت بین‌المللی به بررسی حقوقی و انسانی حادثه منا پرداخته و شهادت مسلمانان را بررسی و نقاط مبهم آن را آشکار کنیم.

حسنوند بیان کرد: یکی از ملزومات این امر، بررسی و تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی حادثه منا و کشف جنبه‌های مختلف آن است که این موضوع باید جدی گرفته شده و نیازهای آن با پیگیری ما رفع شود.

وی افزود: حج امروز، توسط عربستان از مسیر صحیح خود خارج و حج ابراهیمی به یک حج آمریکایی تبدیل‌شده است که این مقوله‌، حرکت خطرناک بوده و در جهت منافع کشورهای مسلمان و ماهیت رحمانی و الهی حج نیست.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در گذشته نیز ما شاهد بی‌کفایتی و اشکالات و ایرادات گسترده‌ای در برگزاری مراسم حج بودیم ولی در طول سال‌های اخیر این مقوله با ایرادات بیشتری مواجه و برای رفع آنان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، باید چاره‌جویی کرد.

حسنوند عنوان کرد: امروز تغذیه فکری، مالی، سیاسی و تجهیزاتی تمام گروه‌های تروریستی در دنیا و به‌ویژه در کشورهای مظلوم و مسلمان یمن، سوریه، عراق، لبنان و کشورهای دیگر از عربستان و حاکمان آن و با محوریت و نقش استکبار است و به پشتوانه پول و ثروت آنان صورت می‌گیرد.

وی افزود: امروز عربستان با پول و ثروت، سازمان‌های بین‌المللی را به سکوت وادار کرده و سعی بر عدم افشای واقعیت در منطقه دارد و این مقوله، بیش از گذشته لزوم توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب را در باب حوادث منطقه‌ای و امور کشورهای مسلمان طرح و بیان می‌کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه و راه و منطق امام راحل و مردم مقاوم و شهیدپرور خود، بیش از گذشته در مسیر تعالی اسلام و انقلاب قدم برداشته و گفتمان مقاومت را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.