سرمربیان دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در محل برپایی اردوی تیم‌ها برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

دیدار گرم برانکو و قلعه‌نوعی در هتل/برنامه سرخ پوشان قبل از بازی با تراکتورسازیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اقامت دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در یک هتل باعث ملاقات و دورهمی‌های مختلفی در لابی هتل شد که از آن جمله باید به برخورد گرم ایوانکوویچ و قلعه‌نوعی اشاره کرد که جمعه شب لحظاتی به گفتگو با یکدیگر پرداختند.

در این ملاقات، برانکو از موقعیت‌های همتای خود در فوتبال ایران سخن گفت و امیر قلعه‌نوعی هم خطاب به سرمربی پرسپولیس عنوان کرد؛ چیزهای زیادی از او آموخته است. وی با یادآوری اقدامات برانکو در زمان حضور در تیم ملی، از شخصیت فردی و حرفه‌ای سرمربی سرخپوشان به نیکی یاد کرد.



برنامه سرخ پوشان قبل از بازی با تراکتورسازی



اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز شنبه صبحانه را در هتل محل اقامت خود صرف کردند.



هر دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در یک هتل حضور دارند و این مساله باعث برخوردهای گرم زیادی بین بازیکنان بویژه نفراتی شده است که از یک تیم به تیم دیگر ملحق شده‌اند. سرخپوشان ایران و تبریز در پایان برنامه صبحانه پرسپولیس و ابتدای صبحانه تراکتورسازی هم با یکدیگر ملاقات داشتند.



اعضای تیم فوتبال پرسپولیس همچنین از ساعت 11 برای پیاده روی و نرمش در محوطه هتل حاضر شدند.



بازیکنان پس از ناهار و استراحت، از ساعت 14:30 دقیقه برای صرف نوشیدنی و شرکت در جلسه فنی و اعلام ترکیب، از اتاق‌های خود خارج خواهند شد و ساعت 15:15 دقیقه هتل را به قصد حضور در ورزشگاه ترک خواهند کرد.



تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی امروز از ساعت 17:15 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



تیم فوتبال پرسپولیس پس از این بازی به هتل باز می‌گردد و سرخپوشان صبح فردا یکشنبه عازم تهران خواهد شد.





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار