داورزنی: میزبانی سیزم در تعاملات بین المللی والیبال ایران تاثیرگذار است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: رقابت های والیبال ارتش های جهان با کیفیت بالایی برگزار می شود و ارتباطات بین المللی والیبال ایران را افزایش می دهد.

داورزنی: میزبانی سیزم در تعاملات بین المللی والیبال ایران تاثیرگذار استمحمدرضا داورزنی در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزبانی ایران در رقابت های والیبال قهرمانی ارتش های جهان(سیزم) بیان کرد: این رقابت ها با حضور 10 تیم قدرتمند والیبال دنیا در تهران برگزار می شود. به نظر من میزبانی ایران در این رقابت ها کمک قابل توجهی به افزایش کیفیت والیبال در بخش نیروهای مسلح می کند.
 
وی افزود: نگاه فدراسیون والیبال به تیم ارتش مانند تیم های ملی در رده های سنی مختلف و تیم دانشجویان است. چند ملی پوش سربازی ما عضو این تیم هستند و باید بگویم تیم های والیبال ایران همواره در رقابت های مختلف، سطح بالایی داشته اند.
 
داورزنی درمورد سطح تیم های شرکت کننده در رقابت های این دوره والیبال ارتش های جهان، اظهار کرد: چین و کره جنوبی با داشتن چند ملی پوش در کنار ایران جزء شانس های اصلی این دوره از رقابت ها هستند. البته برزیل هم قرار بود در تهران حضور یابد اما تغییرات در بدنه دولت این کشور سفر برزیل به کشورمان را تحت تاثیر قرار داد، معتقدم این دوره از رقابت ها کیفیت مناسبی دارد و سه قدرت آسیایی جزء مدعیان قهرمانی به شمار می روند.
 
رئیس فدراسیون والیبال در مورد تاثیر میزبانی ای رقابت ها در ارتقای والیبال کشورمان، گفت: والیبال دنیا همواره انتظار فعالیت های این چنینی از ایران را دارد، به طور حتم میزبانی رقابت های ارتش های جهان در تعاملات بین المللی ایران با سایر کشورها تاثیرگذار است.  10 کشور در این رقابت ها شرکت کرده اند و این امر ضمن اثبات توانایی والیبال ما به دنیا، ارتباطات سازنده ما با کشورهای دیگر را افزایش می دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار