تولید نماهنگ فاخر مهاجران الی‌الله در آبادان تولید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛دبیقی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: نماهنگ فاخر مهاجران الی‌الله به مناسبت نخستین سالروز شهادت شهدای فاجعه بزرگ منا در شبکه آبادان تولید شد.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید نماهنگ فاخر مهاجران الی‌الله به مناسبت سالروز حادثه منا افزود: مضمون شعر این کار با مطلع « جوی خون شد از منا جاری به حج/ یوسف گمگشته عجل بر فرج » با الهام از سخنان رهبر معظم انقلاب در پیام‌ها و سخنرانی‌های اخیر به مناسبت موسم حج و واقعه بزرگ منا سروده شده است.

وی گفت: پرداختن به واقعه منا، وحشی‌گری‌های شجره ملعونه سعودی، اتفاقات منطقه و بحث ظهور و مهدویت از ویژگی‌های بارز این اثر به شمار می‌رود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: این نماهنگ به‌وسیله تجهیزات پیشرفته تصویربرداری هوایی، زمینی و زیر آبی ساخته شده و صدابرداری آن در استودیوی اختصاصی صدا و سیمای مرکز آبادان در محل رادیو نفت ملی انجام شده است.

مدیر کل صدا و سیمای آبادان در پایان از تولید نماهنگ ویژه شهدای مدافع حرم در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است؛ سعید زرگانی تهیه کننده و کارگردان، پوریا دادگر مدیر تولید، پوریا سلطان‌منش تصویر بردار، مبین فرهانی تصویر بردار هوایی، نبیل حمیدانی تدوین‌گر، احسان حیات داوودی صدابرداری، میکس و مسترینگ؛ افشین کردستانی تنظیم کننده و رهبر گروه همسرایان موج، منصور نظری شاعر و جواد دریساوی آهنگ‌ساز این نماهنگ هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.