آل‌سعود لیاقت برگزاری مراسم معنوی حج را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رویوران رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر با تأکید بر اینکه جهان اسلام باید به دنبال مقدمات تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باشد، گفت: آل‌سعود لیاقت برگزاری مراسم معنوی حج را ندارد.

حجت‌الاسلام عادل رویوران به سخنان و بیانات بسیار مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع خانواده شهدا حادثه منا اشاره کرد و افزود: یکی از تأثیرات سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده‌های شهیدان منا، این است که ایشان بشارتی را به امت اسلامی در آینده نزدیک دادند.

وی گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، امیدواریم در وهله اول بحث تکفیری و داعشی در کشورهای عراق و سوریه رخ ببندد و سپس با عنایت خداوند متعال آسیب‌های که توسط آل‌سعود در این کشور پیش آمده است، به خودشان باز گردد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر با تأکید بر اینکه آل‌سعود لیاقت برگزاری مراسم معنوی حج را ندارد، افزود: اکنون داعش، تهدیداتی را نسبت به عربستان متوجه کرده و آنها را تهدید کرده است و عربستان در شرایط کنونی در بحث امنیتی با مشکل رو‌به‌رو است.

رویوران با تأکید بر اینکه مسؤولان جهان اسلام باید بر اساس تکلیف و وظیفه خود، به دنبال ایجاد کمیته حقیقت‌یاب باشند، گفت: امیدواریم که خداوند متعال، تهدیداتی را که آل‌سعود برای جهان اسلام فراهم کرده است را به خودشان باز گرداند و مقدماتی را که مقام معظم رهبری در بیاناتشان به صورت بشارت به آن اشاره کرده‌اند را در سال‌های آینده انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.