نماینده پارالمپیک ایران در رشته ريکرو مردان گفت: چهار سال به صورت هدفمند برای پارالمپیک ریو زحمت کشيدم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ابراهیم رنجبر پس از کسب مقام نخست در دور مقدماتی ريکرو مردان در تیراندازی با کمان بیان کرد: روز اول مسابقات بود و عملکرد تيراندازان جدول مسابقات را در مرحله حذفی و یک شانزدهم به بعد مشخص می کند. روز امیدوار کننده و خوبی بود. چون هر چقدر در روز اول جایگاه بالاتری داشته باشی بالطبع در ادامه ، کار راحت تر خواهد بود البته نه اینکه همه چیز تمام شود اما در مرحله حذفی با حریفان راحت تری رو به رو خواهی شد.

وی در خصوص عملکرد خوبش در دور مقدماتی اظهار داشت: بعد از تجربه آسیب دیدگی که داشتم فکر نمی کردم بتوانم چنین امتیازی به دست بياورم. دور مقدماتی بیشترین فشار را دارد. همانطور که دیدید ما حدود 140,50 تیر زدیم و فکر نمی کردم دست مصدومم به این خوبی یاری کند. خوشحالم که مصدومیت دستم تشدید نشد. 

در پایان دور مقدماتی که حدود سه ساعت به طول انجامید، مشخص شد که تیرانداز لیتوانی اولین حریف رنجبر در دور  حذفی خواهد بود. وی درخصوص حریفش گفت: حریف خیلی مطرحی نیست اما هیچ حریفی را در مراحل حذفی نمی توان دست کم گرفت. در این مرحله 9 تیر می زنیم و هر کسی بهترین شرایط را داشته باشد، برنده است. 

رنجبر افزوود:اميدوارم خدا دستمان را  خالی نگذارد. ما سختی های زیادی کشیدیم و خود من 4 سال است که به صورت هدفمند برای پارالمپیک زحمت می کشم. بعد از اينچیون شب و روز نداشته ام. اردوهای شبانه روزی، دور بودن از خانواده و سختی های بدنسازی و رکورد را تحمل کردم و خدا زحماتم را بدون مزد و اجر نمی گذارد. فردا هم که تیم میکس مسابقه داریم و قرعه و جدول مان خیلی خوب است. 

ابراهیم رنجبر در پایان خاطر نشان کرد: اگر پارالمپیک را بخواهیم در یک جمله معنا کنیم یعنی "من می توانم" و در توصیف این جمله باید بگويم معتقدم انسان با توانمندی هایش شناخته می شود، نه ناتوانی هايش.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار