مسئول برگزاری دیدار تراکتورسازی_پرسپولیس گفت: درگیری خبرنگاران و عکاسان با لیدرها پس از پرتاب بطری شروع شد و من گزارش حواشی این بازی را به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق می برم.

فتاحی: گزارش دیدار تراکتور_پرسپولیس را به نهادهای قضائی فدراسیون می دهمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگارانسعید فتاحی در گفت‌‌وگو با شبکه خبر درباره نامناسب بودن ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برای انجام دیدارهای لیگ برتر، گفت: مسئولان استان آذربایجان شرقی و سازمان لیگ سه ماه است که درگیر آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام هستند. قرار بود چمن این ورزشگاه تا قبل از آغاز لیگ شانزدهم آماده شود که اینگونه نشد. خودم همراه با هیئتی از سازمان لیگ چندین بار برای بازدید از این ورزشگاه به تبریز آمدیم. حتی 2 روز قبل از هفته نخست لیگ این اقدام را انجام دادیم.

وی افزود: ما در ابتدا نگران دربی تبریز و مس از آن سایر بازی ها بودیم. البته ورزشگاه بنیان دیزل هم در این شهر وجود دارد اما باشگاه گسترش آن را در اختیار تراکتورسازی نگذاشت و چاره‌ای جز برگزاری این مسابقه در ورزشگاه نداشتیم.

فتاحی درمورد اتفاقات حاشیه ای دیدار امروز تراکتورسازی و پرسپولیس، بیان کرد: من اکنون مشغول روی کاغذ آوردن گزارش بازی هستم. فردا این گزارش را به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون ارائه می کنم. از هواداران خوب تبریز و 400 هوادار پرسپولیسی که در برگزاری این مسابقه به ما کمک کردند، تشکر می کنم.  متاسفانه عده ای از هواداران هفت یا هشت بطری آب به سمت زمین پرتاب کردند که در پایان مسابقه این پرتاب‌ها بیشتر شد.

وی درمورد اصابت سنگ به یر رادوشویچ دروازه بان ذخیره پرسپولیس اظهار کرد: ظاهرا سنگ کوچکی در زمان گرم کردن به سر این بازیکن خورد. البته این سنگ بزرگ نبود و مشکل چندانی برای بازیکن پرسپولیس پیش نیامد.

مسئول برگزاری دیدار تراکتور و پرسپولیس درباره دلیل درگیری خبرنگاران و عکاسان با لیدرها بیان کرد:  خبرنگاران و عکاسان پس از پرتاب بطری وارد چمن شدند و زمانی قرار بود چمن آبیاری شود، تعدادی از لیدرها با عکاسان و خبرنگاران درگیر شدند. این اتفاقات در پایان مسابقه رخ داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار