یزد؛

افتتاح اولین جشواره تابستانه

اولین جشواره تابستانه بافق در پارک آبشار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در آیین افتتاح جشنواره تابستانه با قدردانی از مسئولان برگزاری این جشنواره و با عرض خیر مقدم به میهمانان این برنامه گفت:اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی باعث دگرگونی  و باعث حرکت رو به جلو در عرصه های دیگر از جمله عرصه اقتصادی خواهد شد.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: برای موفقیت در کارهای هنری و فرهنگی باید به مباحث اقتصادی ختم شود کار هنری و فرهنگی ناکام خواهد ماند.

وی به اهمیت موضوع صنایع دستی و گردشگری در سند توسعه چشم انداز شهرستان بافق اشاره کرد و افزود: یکی از ارکان اصلی سند چشم انداز شهرستان بحث گردشگری و صنایع دستی می باشد که میتوان با برند سازی محصولات صنایع دستی بافق گامی موثر در زمینه شناخت و عرضه آن به سایر نقاط کشور برداشت.

طلائی مقدم خاطر نشان کرد:برگزاری جشنواره تابستانه نیز میتواند در شناخت توانمدیها و پتانسیل شهرستان نقش بسزایی ایفا نماید.

گفتنی است اجرای برنامه های ورزش باستانی، بازدیدمسئولان از غرفه های نمایشگاه توانمندی و محصولات صنایع دستی و برگزاری دربی فوتبال تیم تپل اسپرت بافق از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه جشنواره تابستانی بافق در پارک آبشار این شهرستان بود.
اولین جشنواره تابستانه بافق در پارک آبشار این شهرستان با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی بافق، رییس شورای شهر ،شهردار و جمعی از مسئولان و هنرمندان بنام و برجسته در زمینه های مختلف هنری کشور افتتاح شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.