مشهد؛

وفاداری به دین و سرزمین از مهم‌ترین اصول زندگی شهید شهریاری

همسرشهیدشهریاری گفت: وفاداری به دین و سرزمین از مهم‌ترین اصول زندگی شهید شهریاری محسوب می‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،بهجت قاسمی در همایش "ثریا" ویژه تجلیل از رتبه‌های برتر آزمون سراسری 95 مشهد گفت: شهید شهریاری قدرعلم و دانش را می‌دانست به همین سبب هیچگاه علم را به بهایی کمتر از پیشرفت کشور مبادله نمی‌کرد.

وی حادثه ترور خود و همسرش را آزمایشی الهی برشمرد و گفت: از این که در مواجهه با این آزمایش، حضرت زینب (س) و صبر و شکیبایی ایشان الگویم بوده خرسندم، چرا که حضرت زینب (س)باوجود حوادث مختلف و مصیبت‌هایی که داشتند، صبرو شکیبایی را از دست ندادند.

همسر شهید شهریاری خطاب به برگزیدگان آزمون سراسری با تاکید بر لزوم شکر گذاری برای نعمت‌ها و توانایی‌هایی که پروردگار به انسان عطاکرده است افزود: عامل نخست موفقیت در این آزمون بی‌تردید لطف الهی و عنایات خاص امام رضا (ع) و پس‌ازآن تلاش دانش آموزان موفق در این عرصه بوده است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: اگر می‌خواهید محصول یک‌ساله برداشت کنید، گندم بکارید، اگر می‌خواهید محصول 10 ساله برداشت کنید درخت بکارید و اگر می‌خواهید به مدت 100 سال محصول داشته باشید روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری کنید.

حبیب‌الله ده مرده افزود: برای اولادتان ارث نگذارید بلکه سهم ارث او را در زمان حیاتتان خرج تحصیلش کنید.

این استاد دانشگاه که مدرک دکتری ریاضی خود را از دانشگاه آکسفورد انگلیس گرفته است ، گفت: از ابتدای تحصیل از خدا خواسته ام بتوانم درس بخوانم و به جایی برسم تا مشکلات مردم را حل کنم .

همایش "ثریا" با هدف تجلیل از نخبگان آزمون سراسری 1395مشهد با حضور حدود 200دانش‌آموز موفق در کنکور با کسب رتبه‌های کمتر از هزار و خانواده‌های آنان به همت شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.