نخستین هیات تجاری ایران به همت اتاق بازرگانی زنجان ۲۷ شهریور ماه پس از دیدار از شمال کشور فنلاند عازم کشور دانمارک می شود..

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، در این سفر تجاری که به سرپرستی مهندس غلامحسین جمیلی رئيس اتاق زنجان به مدت 9 روز کاری انجام می‌گیرد دکتر وقف چی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، نماینده وزارت امور خارجه ، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از تجار و بازرگانان وی را همراهی خواهند کرد.

هدف از این سفر بسط و گسترش روابط تجاری و شناساندن پتانسیل‌های اقتصادی استان زنجان خواهد بود.

برگزاری جلسات مشترک با اتاق بازرگانی و دیدار از چندین کارخانه بزرگ تامین کننده تکنولوژی استخراج معادن و کارخانه مواد غذایی و همچنین دیدار با تجار موفق ایرانی مقیم این کشورها از دیگر برنامه های این هیات می باشد.

از سوی دیگرمیزبانی این هیات در کشور دانمارک بر عهده کنفدارسیون صنایع این کشور، به عنوان بزرگ ترین نهاد صنعتی دانمارک خواهد بود.

گفتنی است این نخستین باری است که یک هیات ایرانی با اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ساوو جنوبی در کشور فنلاند دیدار و گفتگو خواهند نمود.

شایان ذکر است این سفر متعاقب دیدار سفرای هر دو کشور مذکور طی سال گذشته از استان زنجان صورت گرفته و اتاق بازرگانی زنجان با کشور دانمارک تفاهم نامه همکاری نیز امضاء نموده اند.


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.