نخستین همایش ملی جایگاه و نقش مادر به میزبانی دانشگاه شیراز برای نخستین مرتبه در کشور با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حبیب هادیان‌ فرد رئیس نخستین همایش ملی جایگاه و نقش مادر  گفت: تلاش داریم با برگزاری این همایش مسئولان را نسبت به اهمیت نقش مادر در جامعه بیشتر مطلع کنیم.
وی زمان برگزاری این همایش کشوری را از 28 تا 29 شهریور ماه امسال اعلام کرد و افزود: نخستین همایش ملی جایگاه و نقش مادر در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز با تشکیل کارگاه ‌های مختلف آموزشی به‌ مدت دو روز برگزار می‌ شود.
هادیان ‌فرد با بیان اینکه امروزه در دنیا به‌ دلیل زندگی صنعتی نقش مادر بسیار کمرنگ جلوه داده شده از همین ‌رو آسیب ‌های اجتماعی به مادران وارد شده است، ادامه داد: از آنجایی که مادر عنصر فرهنگی در جامعه است باید برای ارتقاء این فرهنگ از سوی دستگاه‌ های متولی تلاش‌ های فراوانی صورت بگیرد.
رئیس نخستین همایش ملی جایگاه و نقش مادر با بیان اینکه تعداد مقالات ارسالی این همایش 130 مقاله علمی پژوهشی است، تصریح کرد: 65 مقاله به‌صورت سخنرانی و 24 مقاله دیگر به‌صورت پوستر برای حاضرین به نمایش گذاشته می‌ شود.
وی از مسئولان استان خواست برای اهمیت دادن نقش مادر یکی از میدان‌ های شهر شیراز با نام مادر نامگذاری شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار