پليس فتا استان اصفهان نوجوان 17 ساله كه در سايت شخصي خود اقدام به آموزش هك مي كرد شناسايي و دستگير کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: كارشناسان پليس فتاي استان در پي رصد و پايش فضاي مجازي به سايتي مجرمانه با محتواي آموزش هك و نفوذ به رايانه و گوشي هاي موبايل همراه نرم افزارهاي مرتبط بود شناسايي و دستگيري آن را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ جهانگير كريمي افزود: سرانجام با انجام جستجوهاي علمي و تخصصي در فضاي مجازي متهم كه پسر نوجواني 17 ساله ، اهل و ساكن استان اصفهان بود شناسايي و دستگير شد.

وي ادامه داد: متهم كه در سايت خود ده ها روش هك و نفوذ از جمله هك انواع سرور،هك كامپيوترهاي خانگي و همچنين هك گوشي موبايل را درج کرده بود پس از اينكه با مدارك و مستندات و ادله ديجيتال پليس فتا مواجه شد، صراحتاً به بزه انتسابي اقرار كرد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با هشدار به افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند گفت : انتشار يا در دسترس قراردادن محتويات آموزش دسترسي غيرمجاز، شنود غيرمجاز، جاسوسي رايانه اي، تحريف واخلال در داده ها يا سيستم هاي رايانه اي ومخابراتي مطابق ماده 25 قانون جرائم رايانه اي جرم بوده و مرتكبين آن مجازات خواهند شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار