کارشناس فوتبال گفت: فضای دربی پایتخت با دیگر بازی ها فرق می کند و بازیکنان نباید تحت تاثیر حواشی پیش ازمسابقه قرار بگیرند.

امیررضا واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دربی 83 پایتخت اظهار کرد: بار روانی دربی پایتخت زیاداست، حساسیت وحاشیه های پیش از مسابقه نباید روی مسائل فنی تاثیر گذر باشد .چنانچه اگر بازیکنان تحت تاثیر این حواشی قرار بگیرند شاهد یک فوتبال جذاب نخواهیم بود.

وی افزود: نقش مربی در این مسابقه بسیار مهم است و هرمربی که بتواند بازیکنان را از نطر روحی کنترل کند، در زمین بازی موفق تر خواهد بود.

پیشکسوت استقلال گفت: فضای دربی با دیگر مسابقات قابل مقایسه نیست، در حال حاضر باتوجه به شرایط جدول پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

وی افزود: بازی تیم استقلال در چند مسابقه گذشته نشان می دهد بازیکنان از تمرکز کافی در زمین بازی برخوردار نیستند و با استرس مقابل حریف بازی می کنند حتی مقابل تیم های ضعیف تر تمرکز کافی دارند.

واعظ آشتیانی گفت: دفاع استقلال متزلزل عمل می کند و هر بار توپی به دروازه آنها تزدیک می شود به سختی آن را دور می کنند در صورتی که تیم پرسپولیس بازی ترکیبی خوبی دارد و از خط دفاع بسیار خوبی برخوردار است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار