سرمربی تیم ملی جوانان دختر تنیس روی میز کشورمان گفت: 3 ماه در اردو بودیم و شرایط بسیار عالی داریم اما کمی با مشکلات مالی هم روبه رو هستیم که امیدوارم برطرف شود.

عبدی: شرایطمان بهتر از همیشه است / با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم
عبدی سرمربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز دختر کشورمان در گفتگو باخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از شرایط تیم ملی جوانان دختر کشورمان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا گفت: بازیکنان جوان و نوجوان دختر کشورمان از 23 شهریور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم بانکوک تایلند می شوند، امیدواریم که بازیکنانمان بتوانند در این دوره نتایج خوبی بگیرند و رتبه یازدهمی دور گذشته بهبود ببخشند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در ادامه و در خصوص تدارکات و امکانات تیم ملی عنوان کرد: برای این که بتوانیم حضور خوبی در این رقابت ها داشته باشیم از ابتدای تیر ماه به اردو رفتیم و توانستیم در 2 اردوی خوب خارجی هم حاضر شویم و با بازیکنان سطح بالا رقابت  کنیم.البته متاسفانه از این دوره قوانین و شرایط کمی متفاوت است زیرا قرار بر این شده تا در هر گروه 2 تیم قدرتمند حضور داشته باشند. 
حالا هم در گروه ما دو تیم کره جنوبی و چین تایپه حضور دارند که از قدرت های جهانی محسوب می شوند و اگر ما بخواهیم که جواز حضور در میانه ده تیم برتر آسیا را بگیرم باید از یکی از این دو تیم بگذریم .

وی در ادامه افزود : 2 کشور چین و ‍ژاپن هم به طور کلی در گروه بندی ها حضور ندارند و در دور بعد و زمانی که 8 تیم صعود کننده مشخص شدند به بازی ها می آیند. با تمام این شرایط امیدوارم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم و در جمع 10 تیم برتر قاره حضور داشته باشیم.

عبدی در مورد حمایت های مالی فدراسیون از تیم ملی عنوان کرد:  مشکلاتی وجود دارد که همه ما به آن آگاه هستیم اما با این حال باید از مسئولان بابت فراهم کردن شرایط مناسب و آماده کردن امکانات کافی برای تیم ملی تشکر کنم.

خوشبختانه ما برای نخستین بار شاهد حضور بدنساز ، مسئول تغذیه و روان شناس در کنار کادر فنی تیم ملی بودیم، همچنین امکانات و شرایط هم فوق العاده بود و ما علاوه بر در اختیار داشتن توپ و راکت مناسب از امکاناتی مانند استخر هم بهره می بردیم.

وی در پایان و در مورد انتظاراتش از فدراسیون هم عنوان کرد: مشکلات مالی داریم که امیدوارم به آن ها رسیدگی شود. با این حال از شرایط راضی هستم و همه ما معتقدیم که شرایط بهتر از همیشه است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار