سرمربی تیم ملی جوانان دختر تنیس روی میز دختر کشورمان گفت: تیم های آسیایی بسیار قدرتمند هستند و نباید انتظار داشت تا در جمع بهترین ها قرار بگیریم اما تیم خوبی داریم و می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

رجبی : قرار داد مالی با فدراسیون ندارم / نباید انتظار زیادی از ملی پوشان داشت
رجبی سرمربی تیم ملی جوانان دختر تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت تیم ملی جوانان دختر تنیس روی میز کشورمان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند  توضیحاتی ارائه داد.

وی ابتدا و در مورد شرایط تیمش عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم مان اردو ها و تمرینات مستمری را در این مدت داشته اند و به همین دلیل امیدوارم تا بازیکنان بتوانند بازی های خوبی را هم به نمایش بگذارند و موجب سرافرازی ما شوند.

رجبی بیان داشت: البته باید بگویم که خیلی نباید از ورزشکاران انتظار داشت تا در جمع برترین ها  قرار بگیرند زیرا ما در آسیا حضور داریم و تیم های شرق آسیا از قدرت های برتر جهان محسوب می شوند. همین حالا هم ما با تیم های چین و سنگاپور هم گروه هستیم و بازیکنان ما حتما برای صعود از این گروه باید از سد یکی از این دو تیم بگذرند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در مورد قرارداد مالی اش با فدراسیون هم گفت: به قدری عاشق تنیس روی میز هستم که هیچ زمان به قرارداد مالی با فدراسیون فکر نکردم به همین دلیل تا به حال چیزی هم دریافت نکرده ایم اما مطمئنم که مسئولان خودشان کاری انجام می دهند

رجبی در پایان  و در خصوص حمایت های فدراسیون از تیم ملی اظهار داشت: جا دارد در همین جا به گروهی که بر راس کار هستند تبریک بگویم زیرا کار ها و ایده های جدیدی را اجرا و عملی کردند که در گذشته سابقه نداشته است، از جمله این امکانات می توان به دعوت از متخصص تغذیه، روان شناس و مربی بدن ساز اشاره کرد، با این که تمام این کار ها هزینه زیادی برای فدراسیون در بردارد اما آن ها از هیچ چیز دریغ نکرده اند و هر چه را که خواسته ایم فراهم کرده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار