فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها در برگزاری بهتر برنامه‌های هفته ناجا شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهدی انصاری در جلسه جنگ نرم با موضوع هفته نیروی انتظامی بیان داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای تعامل، همکاری و هم‌اندیشی هر چه بیشتر ادارات و دستگاه در زمینه تولید امنیت و تحقق آن است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها و ادارات برای برگزاری بهتر برنامه‌های هفته ناجا شد و افزود: هفته ناجا از نهم تا پانزدهم مهر امسال و با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش برگزار می‌شود.

وی به تقارن هفته نیروی انتظامی با ماه محرم، بازگشایی مدارس و کنگره ملی 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و یادآور شد: این امر باعث تقدس هر چه بیشتر هفته نیروی انتظامی در امسال می‌شود.

انصاری به نقش رسانه‌ها در پوشش مناسب برنامه‌های هفته ناجا اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد، جمعیت هلال احمر و بهزیستی در هفته نیروی انتظامی اقدام به ارائه خدمات رفاهی، توزیع بسته‌های دارویی و امدادرسانی در مناطق روستایی و محروم استان کنند.

وی اضافه کرد: کارشناسان و فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در مدارس اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌کنند.

انصاری تصریح کرد: سخنرانی فرماندهان نیروی انتظامی استان پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته ناجا است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.