رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در صورت تأمین اعتبار ۱۴ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز می‌شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در صورت تأمین اعتبار ۱۴ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز می‌شود.

جعفر گوهرگانی اعتبار دولتی مورد نیاز برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار در زمین‌های کشاورزی استان را 106 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:در صورت تجهیز 14 هزار هکنار از زمینهای کشاورزی به سیستم آبیاری تحت فشار، 14 هزار شغل در این استان ایجاد می‌شود.

گوهرگانی گفت: یکی از اولویت‌های جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح آبیاری تحت فشار در زمین‌های کشاورزی در استان است.

وی تجهیز زمین‌های کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم آبیاری تحت فشار را مهم و ضروری دانست و افزود: تجهیز زمین‌های کشاورزی به سیستم آبیاری تحت فشار سبب رونق کشاورزی در استان می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تاکنون 26 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرهای این استان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده اند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته 5 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی در این استان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده است گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 270 هزار هکتار زمین باغی و زراعی است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.