آرش میراسماعیلی نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش عملکرد تیم جودوی جوانان در رقابت های آسیایی را مطلوب ارزیابی کرد.

عملکرد جودوکاران جوان از نگاه میراسماعیلیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفدهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی جوانان آسیا، از روز شنبه در هندوستان برگزار شد. در این رقابتها، 165 جودوکار، از 21 کشور آسیایی حضور داشتند. تیم جوانان ما با درخشش کم نظیری توانست با کسب 2 مدال طلا، یک مدال نقره و 3 مدال برنز، بر سکوی سوم آسیا قرار بگیرد. در این رقابتها، ازبکستان با 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز، در مکان نخست و کره جنوبی با 2 طلا، 2 نقره و 3 برنز، در سکوی سوم قرار گرفت.

آرش میراسماعیلی، نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش، در ارتباط با رقابتهای نوجوانان و جوانان آسیا و رتبه های کسب شده توسط ملی پوشان کشور به رادیو ورزش گفت: ما در رده نوجوانان و جوانان تیم خوبی را داشتیم که بر روی آنها سرمایه گذاری شده بود. تیم نوجوانان، سال گذشته توانسته بود یک مدال طلا بیشتر کسب کند و سکوی سوم آسیا را بدست بیاورد؛ اما اکنون در رتبه پنجم قرار گرفته است. ورزشکارانمان این شایستگی را داشتند که بتوانند یک مدال طلا را کسب کنند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش بانوان و در رده نوجوانان، برای نخستین بار مدال نقره آسیا توسط بربط کسب شد؛ این مدال برای کشورمان بسیار با ارزش است.

میراسماعیلی، عملکرد تیم های اعزامی به رقابتهای آسیایی را اینطور ارزیابی کرد: نوجوانان و جوانان، با تدارک کمی که برای آنها دیده شده بود و وضعیت مالی بد فدراسیون خوب درخشیدند؛ با این وجود توقع ما از تیم نوجوانان به مراتب بیشتر بود؛ این تیم با کادر فنی قدرتمندی که کنارشان بود، می توانستند نتایج بهتری را در آسیا بدست بیاورند؛ البته از لحاظ تعداد مدالی، واقعاً عملکردشان مطلوب بود. 

میر اسماعیلی ادامه داد تیم جوانان ما، سال گذشته توانسته بود مقام دوم را کسب کند؛ امسال از لحاظ تعداد و مرغوبیت مدال، رنکینگ شان بهتر شد.با توجه به اینکه ما امسال مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان را به علت برگزاری المپیک نداشتیم، اکثر تیم ها با قدرت کامل آمده بودند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.