قهرمان جودوی کشورمان گفت : باید عنوان کنم رئیس فدراسیون یامسئولی که باعکس گرفتن یا رابطه بادشمنان نظام ارزش ها را زیرپامی گذارد قاطعانه برخورد شود.

میراسماعیلی:با روسای فدراسیونی که پایبند نظام نیستند،برخورد شود/ درمسئله رژیم صهیونیستی باکسی شوخی نداریمآرش میراسماعیلی درگفتگو با خبرنگار کشتی رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقادشدید از برخی دیدگاه افراد در مورد حاضر نشدن نمایندگان ورزش کشورمان در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی گفت: من روی صحبتم با افرادی بوده که اینگونه حرکت ها را کم ارزش نشان داده و کمرنگ می کنند، به نظرمن این افراد از روی بی احتیاطی و ناآگاهی چنین اقدامی  می کنند،ما ورزشکاران افتخارمان این است که با زبان ورزش حرفمان را به دشمنانمان می زنیم. 

میراسماعیلی گفت: قاطعانه اعلام می کنم مسئول یا رئیس فدراسیونی که به ارزش های مقدس نظام پایبند نبوده و حرکت بازیکنان را نادیده جلوه داده و یا اهداف کلی نظام در برخورد و رویارویی با دشمنان را زیرپا بگذارد قاطعانه باید برخورد شود چرا که ما آرمان های نظام را به مدال فلزی نمی فروشیم و در مسئله فلسطین و مردم مظلومش با هیچ احدی شوخی نداریم، این خط مشی نظام بوده و باید سرلوحه همه ورزشکاران باشد. 

وی درباره پرچمداری درالمپیک 2004 آتن یونان اظهارکرد: باید عنوان کنم سال 2004 بهترین وخاطره انگیزترین سال من بود چراکه پس از موفقیتم در سال 2000سیدنی و کسب نکردن مدال طلا شب و روز در حسرت المپیک بودم تا اینکه درسال 2004 به عنوان پرچمدار کاروان انتخاب شدم و این بهترین خاطره ام بود. 

وی درادامه افزود: سال 2004 آتن لحظات زیبایی خلق شد که می توان به پرچمداری کاروان اشاره نمود البته همگی لطف خدابود که باعث موفقیت من شده بود .

میراسماعیلی در باره قرعه انتخابی و حاضر نشدن در برابر نماینده رژیم صهیونیستی تصریح کرد : سال 2004 اتفاق تاریخی دیگری که به وقوع پیوست برخوردم با نماینده رژیم صهیونیستی بوده که وی را به رسمیت نشناختم و در مسابقه حاضر نشدم و این جزو کلکسیون افتخارتم شد گرچه آن زمان ناراحت شده بودم اما 20 روز بعدش به مکه رفتم و بهترین خاطراتم در آن سال رقم خورد.

قهرمان جودوی کشورمان تصریح کرد: من از اینکه قرعه حضور در برابر نماینده رژیم صهیونیستی به من افتاده حس افتخار دارم و ازاینکه با روبرو نشدنم برابر ورزشکار رژیم صهیونیستی ثابت کردم این رژیم جعلی چه از نظر ورزشی و چه از نظر سیاسی رسمیت ندارد خوشحالم. و افتخار ما ورزشکاران این است با زبان ورزش ثابت کنیم این رژیم جعلی حق کشتار انسان ها را نداشته و ندارد.

قهرمان جودوی کشورمان بیان کرد: ورزشکار باحاضر نشدن در برابر نماینده رژیم صهیونیستی اعتزاض خود رابه اشغالگری رژیم صهیونیستی اعلام کرده و از حق مردم مظلوم فلسطین دفاع می کند واین کشور رابه رسمیت نمی شناسد.

وی درپایان یادآور شد: کسی که به عنوان نماینده مردم انتخاب می شود، باید تصمیمش هم ملی باشد و ارزش های نظام را به مدال فلزی نفروشد و بداند به طور حتم این کارها ماندگارتر از قهرمانی است.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار