ورمزیار: استقلال شانس بیشتری برای برتری در دربی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال انگیزه بالایی در دربی هشتاد و سوم دارند و این امر شانس برتری آن ها را افزایش می دهد.

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شهر آورد 83 اظهار کرد: درابتدای صحبت هایم باید در گذشت پدر و مادر بهادر عبدی را به وی و خانواده محترمش تسلیت بگویم .
 
وی ادامه داد: تجربه حضور در 16 دربی را دارم و باید بگویم وضعیت جدول به هیچ وجه در این بازی تاثیر گذار نیست. استقلال در این فصل تغییرات زیادی در کادر فنی، بازیکنان و حتی مدیریت خود داشته و برای رسیدن به هماهنگی لازم نیاز به زمان دارد. هر چند شاگردان منصوریان تاکنون به هارمونی لازم نرسیده اند اما در 2 بازی اخیر این تیم مقابل ماشین سازی و پیکان فوتبال خوبی از این تیم دیدیم و اگر از موقعیت های خود بهتر استفاده می کرد به طور حتم می توانست به پیروزی برسد.
 
ورمزیار با تاکید مجدد بر اینکه شرایط جدول هیچ تاثیری در نتیجه دربی ندارد، تصریح کرد: استقلال تنها بین سال های 67 تا 72، به دلیل داشتن ملی پوشان زیاد در ترکیب خود و برتری مطلق تاکتیکی، می توانست خود را از پیش برنده بداند. در بازی های دیگر این دو تیم، بارها شاهد بودیم تیمی که شرایط نامناسبی در جدول لیگ داشته عملکرد بهتری را در این دیدار سنتی ارائه کرده و به پیروزی رسیده است.
 
مدافع اسبق تیم استقلال تهران افزود: حضور لئوناردو پادوانی در ترکیب استقلال، نقطه ضعف دفاعی این تیم را پوشش می دهد. از طرفی هر مربی که قبل از این بازی و در جریان دیدار بتواند به بازیکنانش آرامش تزریق کند، شانس بالایی برای موفقیت دارد. اعتقاد دارم با توجه به این که استقلال در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته، انگیزه بیشتری نسبت به حریف دارد.  
 
وی در مورد تجربه کم کادرفنی استقلال در دربی و  احتمال روی لبه تیغ قرار گرفتن منصوریان در صورت شکست در این بازی، گفت: برانکو سال ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده و احترام خاصی برای سرمربی پرسپولیس قائل هستم. با این وجود وی جسارت و شجاعت جوانی منصوریان را ندارد. هواداران استقلال باید قبول کنند که منصوریان در ترکیب این تیم رنسانس به وجود آورده و برای کسب نتیجه باید به این مربی فرصت داد. جوانانی چون برزای، اسماعیلی، حقدوست، قربانی و کریمی آینده استقلال هستند. اعتقادی به این موضوع ندارم که در صورت شکست استقلال در دربی، سرمریی این تیم روی لبه تیغ قرار می گیرد چرا که مدیریت باشگاه به خوبی از منصوریان حمایت می کند.
 
ورمزیار درباره پیش بینی خود از نتیجه دربی 83، تصریح کرد: امیدوارم مردم از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند. از طرفی آرزو می کنم استقلال با برتری در این دربی نخستین پیروزی لیگ شانزدهم خود را کسب کند و از این وضعیت نامناسب خارج شود.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درمورد شیرین ترین و تلخ ترین خاطره خود از شهرآورد پایتخت، بیان کرد: به عنوان یک مدافع کناری بازی کردن مقابل بزرگانی چون فرشاد پیوس و ناصر محمدخانی همیشه لذت بخش بود. ضمن این که سه گلی که در دربی به ثمر رساندم را هیچ وقت فراموش نمی کنم. تلخ ترین خاطره من از دربی هم به شکست مقابل این تیم بازمی گردد.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار