سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت :باید بگویم نتیجه دربی هر چه باشد اما حمایت های مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره از سرمربی ادامه خواهد یافت.

 نصراله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط آبی ها در آستانه دربی پایتخت گفت: خداروشکر تیم از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و تمامی بازیکنان با روحیه بالا و انگیزه فراوان به دنبال برد هستند . هواداران عزیز آبی پوش هم نگران دیدار دربی نباشند زیرا استقلال شرایط بسیار مناسبی دارد و معتقدم استقلال با پیروزی در این دیدار به بدشانسی ها خاتمه می دهد .

عبداللهی ادامه داد: در هر صورت قبول دارم که بعضی موقعیت ها تبدیل به گل نشده اما این بد شانسی ها یک جا تمام می شود و چه بهتر که دیدار استقلال با پرسپولیس این دیدار باشد. روند بردهای ما در این بازی آغاز خواهد شد و روزهای خوبی پیش روی آبی ها است.

 سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال برای برد وارد دربی می شود، تصریح کرد: قطعا همینطور است و ما از این بازی تنها برد می خواهیم و باید بگویم به برد در این دیدار خیلی خوش بین هستم و مطمئنم استقلال برنده دربی خواهد بود .

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینکه در صورت باخت سرنوشت منصوریان به چه شکل خواهد بود گفت: در ابتدا باید بگویم که مدیر عامل و اعضای هیات مدیره حمایت قاطعانه ای از سرمربی تیم خواهند داشت و با یک برد و باخت و چند نتیجه ضعیف مربی عوض نمی شود بنابراین تصمیمات لحظه ای نیست و سرمربی تیم نیز تغییر نخواهد کرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار