ایلام؛

پرداخت وام کم بهره به کارفرمایان

کارفرمایانی که مددجویان و معلولان زیر پوشش را بکارگیری کنند از طریق پرداخت تسهیلات کم بهره حمایت می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اعلام کرد: در این زمینه بهزیستی به ازای هر معلول یا مددجویی که توسط کارفرمایی جذب بازار کار شوند و برای آنها اشتغال پایدار ایجاد شود وام کم بهره بین 100 تا 150 میلیون ریال پرداخت می کند.

نسرین شهبازی گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات بهزیستی به منظور حمایت از کارفرمایانی که زمینه اشتغال جامعه هدف این نهاد حمایتی را فراهم کند ، بیمه سهم کارفرما را نیز واریز می کند.

وی از افراد کار افرین و کار فرما خواست تا در قالب این طرح هم از حمایت دولت برخوردار شده و هم زمینه اشتغال جامعه هدف این سازمان را فراهم کنند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی همچنین به طرح ارتقا کارایی معلولان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح نیز بهزیستی به ازای هر معلول که نزد کارفرما کار می کند مبلغی به عنوان یارانه ارتقا کارایی معلولان به کارفرمایان پرداخت می کند.

شهبازی اشتغال را یکی از مهم ترین نیازهای جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و افزود : این اداره کل با پرداخت تسهیلات به معلولان و مددجویان و حمایت از کارفرمایان سعی در رفع مشکل بیکاری جامعه هدف دارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
بجای اینکه وام رو به خود مددجو بدن که خود اشتغالی کنه میدن دیگری که کلی مانع ایجاد می کنن واسه مددجو
United States of America
مهدی
۲۲:۵۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
من دوسال کارکردم،کارفرمام از بهزیستی وام 15 میلیونی گرفت و تعهد محضری داده بود که به مدت پنج سال در شرکت کار کنم ،بعداز این که وام واریز شد سه ماه بعد با من تسویه کرد،بهزیستی هم هیچ کاری نکرد.