اصلاح 21 نقطه حادثه خیزجاده های ارتباطی منتهی به مرزمهران پیش از اربعین حسینی ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛رئیس پلیس راه استان بااعلام این خبر  گفت:  بیش از 90 نقطه حادثه خیز در جاده های ارتباطی استان وجود دارد که طی سال های اخیر وضعیت آنها برای اصلاح هندسی به مسئولان مربوطه گزارش شده است.

ناصری افزود: 21 مورد از این تعداد با توجه به اینکه نسبت به سایر نقاط با حجم تردد بیشتری روبرو هستند جهت اصلاح هندسی و برطرف شدن مشکلات باید با اولویت بیشتری اجرایی شود.

رئیس پلیس راه ایلام بابیان اینکه با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و پیش بینی تردد میلیونی از مرز بین المللی مهران اصلاح نقاط حادثه خیز در مسیرهای منتهی به مرز مهران امری ضروری است گفت: پیچ های منطقه کنجانچم باحوادث متعدد در سال های گذشته رفع نقاط حادثه خیز محدوده رضاآباد جدا کردن دو لاین جاده تعریض شده در محدوده منطقه مهدی آباد و همچنین ورودی میدان قرآن به سمت مهران از اولویت ها ی مهم است.

ناصری اضافه کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مسافران از مسیر شهرستان ملکشاهی به مرز مهران عزیمت می کنند تکمیل روگذر و زیرگذر این جاده ارتباطی  وباتوجه به عرض کم و دوطرفه بودن مسیرهای مواصلاتی این شهرستان، اصلاح نقاط هندسی این جاده ضروراست.

رئیس پلیس راه ایلام بابیان اینکه بیشتر زائران اربعین از سمت استان کرمانشاه به ایلام عزیمت می کنند گفت: محدوده دو راهی گیلانغرب به قلاجه ازنقاط حادثه خیز که نیازمند اصلاح هندسی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.