وضعیت جوی استان در طی 24 ساعت صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهدی صابری به تشریح وضعیت آب و هوای آذربایجان‌غربی تا روز چهارشنبه این هفته پرداخت و اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی عبور امواج ناپایدار ضعیف را در امروز از شمال استان نشان می‌دهد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این امواج ناپایدار سبب رشد ابر در این مناطق شده و بارش‌های خفیف و پراکنده را سبب می‌شود.

وی افزود: برای روز سه‌شنبه هوایی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد در بعد از ظهر و در شمال استان افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

صابری بیان کرد: روز چهارشنبه نیز هوای استان صاف تا کمی ابری از بعد از ظهر همراه با وزش باد نسبتا شدید و در جنوب استان نیز هوای غبارآلود پیش‌بینی شده که این پدیده سبب ناسالم بودن کیفیت هوا برای گروههای حساس در شهرستان ارومیه می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: هوای پیش‌بینی شده برای روزپنج شنبه نیز کمی ابری از بعد از ظهر همراه با وزش باد نسبتا شدید، در جنوب استان غبارآلود و در شمال استان رگبار پراکنده است که این پدیده‌ها نیز سبب ناسالم بودن کیفیت هوای روز پنج شنبه می شود.

صابری دمای هوای ارومیه را در گرمترین ساعات امروز 28 درجه و در خنک ترین ساعات نیز 11 درجه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: دمای هوای ارومیه در روز دوشنبه بین 10 تا 27 درجه و دمای هوا در روز چهارشنبه نیز ما بین 29 تا 12 درجه تغییر می‌کند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: هوا ، ارومیه ، هواشناسی ، ابری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.