۸۶ میلیارد ریال برای انجام پروژه های مختلف شهرستان رامشیراختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فیوضی  فرماندار رامشیر گفت: ۸۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جهت انجام پروژه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و ورزشی در این شهرستان اختصاص یافت.

سعید فیوضی در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رامشیر افزود: اعتبارات شهرستان محدود است و کمبودها و مشکلاتی نیز در این خصوص وجود دارد.

وی گفت: کل اعتبارات شهرستان در سال جاری مبلغ ۸۶ میلیارد  و ۶۸۰ میلیون ریال است که ۵۳ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال از اعتبارات استانی و نفت و ۳۳ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال از محل ماده ۱۸۰ را شامل می شود.

فرماندار رامشیر ، از اختصاص ۸۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جهت انجام پروژه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و ورزشی خبر داد و افزود: پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در اولویت تخصیص اعتبارات هستند و برای شهرستان رامشیر هشت پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت تعریف شده است.

فیوضی همچنین به تشریح اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان پرداخت و گفت: عمده ترین اعتبارات در نظر گرفته شده شامل ۱۵ میلیارد ریال جهت  بهسازی معابر و اجرای طرح هادی روستاها توسط بنیاد مسکن، ۱۵ میلیارد ریال جهت ایمن سازی راهها، هفت میلیارد ریال جهت آبرسانی و تقویت شبکه های آب روستایی است.

جلسه کمیته برنامه ریزی رامشیر به ریاست سعید فیوضی فرماندار و با حضور مستوفی نماینده سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.