معاون سیاسی سازمان صدا و سیما در نشست معاونان خبر مراکز استانها در اصفهان ، با اشاره به انتخابات سال 96 ،به تبیین باید ها و نبایدها در ماههای آینده پرداخت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید آخوندی با اشاره به سرعت بالای تحولات در فضای مجازی و لزوم حضور موثر و جدی رسانه ملی در فضای مجازی و تولید محتواهای اثر گذار در این عرصه گفت : تبیین و استدلال منطقی و با بیان روز مستند های خبری اصلی ترین سیاست رسانه ملی در تولید محتو اها ی فضای مجازی و شبکه های ملی و استانی است .

معاون سیاسی رسانه ملی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات و مشکلات مردم بعنوان یکی از رسالت های اصلی صدا و سیما خاطر نشان کرد: در پیگیری مطالبات مردمی خط قرمزرسانه ملی ، سیاه نمایی است و پیگیری مشکلات مردم باید منجر به امید آفرینی شود .

وی اقتصاد مقاومتی را دستور کار اصلی صدا و سیما در سالهای اخیر بویژه در سال 95 بیان کرد و افزود : باید در بر نامه ها، گزارش ها و اخبار شبکه های ملی و استانی پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی همچنان در دستور کار جدی باشد .

مجید آخوندی گفت : باید همچنین اقدمات دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی به اطلاع مردم رسانده شود .

معاون سیاسی رسانه ملی با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه و گسترش ناامنی در منطقه غرب آسیا تاکید کرد :جمهوری اسلامی ایران تنها نقطه امن و با ثبات در میان آتش ناامنی منطقه است .

مجید آخوندی با اشاره به حفظ هوشیاری در برابر تو طئه های جبهه استکبار افزود : باید نعمت امنیت و آرامش درکشور را در هر مناسبتی به مردم یاد آوری کرد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.