درپی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتمین کتابخانه عمومی خیر ساز استان زنجان روز پنج شنبه ۲۵ شهریور افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:،دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشورصبح روز پنج شنبه ٢٥ شهریور به زنجان سفر خواهند کرد.

کتابخانه عمومی خیّری افضل موسوی به عنوان هفتمین کتابخانه عمومی در طی مراسمی با حضور خیرین و مسوولین کشوری و استانی در محل گلشهر کاظمیه زنجان افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

این کتابخانه، مرداد ماه سال ١٣٩٢ طی مراسمی با حضور خیرین و مسوولین کشوری و محلی در زمینی به مساحت ٦٥٠٠ و زیر بنای ٢٧٠٠ مترمربع کلنگ زنی شد.

این کتابخانه با ٢٠ هزار نسخه کتاب دارای بخشهای مختلفی مانند سالنهای مطالعه برادران و خواهران به صورت مجزا، مخزن کتاب، سالن کنفرانس، مرجع، محققین، نشریات، اینترنت، دفاع مقدس و زنجان شناسی،کلاس آموزشی، نگارخانه و بخش ویژه کودک و نوجوان می باشد.

این کتابخانه به صورت خیّرساز توسط بنیاد فرهنگی مصلی نژاد احداث شده است.

بنیاد فرهنگی مصلّی نژاد بنیادی غیر تجاری است که با مقاصد غیر سیاسی و با اهداف انجام امور آموزشی و فرهنگی به صورت عام المنفعه در تابستان سال ١٣٧٥ به همت دکتر عبّاس مصلّی نژاد تاسیس شده است.

طی سالهای ١٣٨٠ تاکنون، بیش از ٦٠ پروژه آموزشی و فرهنگی اعم از مدرسه، فرهنگسرا،خوابگاه دانشجویی، دانشکده، مجموعه ورزشی و... به صورت خیّری توسط بنیاد فرهنگی مصلّی نژاد در استانهای مختلف کشور احداث شده و چندین پروژه نیز در دست اجرامی باشد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.