باند قاچاق ترانزیت کالا در گیلان متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اعلام این خبر گفت: در این راستا 8 عامل قاچاق کالا شناسایی و به پرداخت بیش از 74میلیارد و 616میلیون ریال تعزیر شدند.

رضا قشلاقی افزود: این اخلالگران بازار با دو دستگاه کامیون یک محموله ترانزیتی را از گمرک شهید رجایی بندرعباس به قصد کشور آذربایجان مجوز گرفته بودند اما با انحراف میسر تردد محموله، در انباری در مهر شهر کرج اقدام به تخلیه محموله کردند.

وی خاطرنشان کرد: این کالاها شامل کالاهای با ارزش از جمله انواع بلور، کریستان گلدار و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه و آبمیوه گیری و نوعی پودر شبیه سیمان را در بسته های خارجی بسته بندی کرده بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: این اخلاگران مجددا این کالاهای قاچاق را در کامیون ها بارگیری و پلمپ های فک شده را به طور ماهرانه ای بر روی کامیون ها نصب می کردند که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی در گمرک آستارا متوقف شدند.

قشلاقی گفت: این عاملان قاچاق کالا قصد داشتند این کالاها را با  هدف تخلیه و جابجایی آن با کالاهای داخلی کم ارزش از دبی به باکو بارگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با اخلالگران بازار، حمایت از تولیدات داخلی و رعایت هرچه بیشتر حقوق شهروندی اساس کار دستگاه های نظارتی- بازرسی است.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.