شرکت هرمي در بندرانزلي متلاشي شد

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛


فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي از شناسايي و متلاشي شدن يک شرکت هرمي با تلاش کارآگاهان آگاهي خبر داد.  
سرهنگ "هرمزعشقي"   گفت: با کسب  گزارشات مردمي مبني بر تبليغات گسترده يک شرکت هرمي بانام"نت ورك" كه در زمينه بازاريابي شبكه اي غيرمجاز  فعاليت مي كند، کارآگاهان آگاهي موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.  
 سرهنگ عشقي گفت: پس از يک سري تحقيقات ميداني، ماموران محل هاي فعاليت اين شرکت را درشهرستان بندرانزلي شناسايي و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.  
وي تصريح کرد: با اخذ مجوز قضايي از آپارتماني كه توسط اين گروه اجاره شده بود بازديد و 10كوله البسه مربوط به اعضاگروه،20عددكتب آموزشي و 35جلدجزوات آموزشي كشف و 10 عضو اين گروه توسط كارآگاهان آگاهي دستگير شدند.  
عشقي گفت: اين متهمان براي عضوگيري و اعتمادسازي عضوها با قانوني جلوه دادن فعاليت هاي خود،  اعتماد مشتريان را جلب مي کردند.  
فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي در پايان با بيان اينكه متهمان پس از تكميل تحقيقات به مقام قضايي معرفي و با قرار كفالت به زندان معرفي شدند، از شهروندان خواست، فريب تبليغات و پيشنهادات وسوسه انگيز را جهت سرمايه گذاري در اين شرکت هاي صوري نخورده و درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 با پليس درميان بگذارند


انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.