۳۵۱ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شادگان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرج اللهی  فرماندار شادگان در جلسه بررسی و  تصویب پروژه های عمرانی پیشنهادی سال ۹۵ ضمن توضیحات لازم در خصوص نحوه توزیع اعتبارات و ضرورت رعایت الزامات ابلاغ شده، گفت: اعتبارات شهرستان شادگان مجموعا در ۱۷ فصل و در قالب ۱۰۰ پروژه تعریف شده که بیشترین مبلغ مربوط به فصل عمران شهری و روستایی بوده و ۸۱ میلیارد و ۴۳  میلیون ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

بهروز فرج اللهی افزود: اعتبارات ابلاغ شده نسبت به وضعیت عمرانی شهرستان کافی نیست و تنها جهت تکیل پروژه های نیمه تمام که دارای کد اعتباری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستند مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال کسری وجود دارد.

وی گفت: از مجموع اعتبارات ابلاغ شده مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال از محل اعتبارات نفت و استانی و مبلغ ۱۵۷ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (ماده ۱۸۰) تامین شده است.

فرماندار شادگان افزود:  اعتبارات ذکر شده جهت اجرای پروژه های عمرانی شهرستان اعم از احداث مدارس، بهداشت و درمان، تربیت بدنی، حمل و نقل، رفاه و تامین اجتماعی، صنعت و معدن، فرهنگ و هنر، رسانه های جمعی و گردشگری، کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، مسکن، عمران شهری و روستایی و منابع آب تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.