دنگ‌شو با هیچ کدام از خواننده‌هایش با ناراحتی جدا نشده است و در خانه دنگ‌شو همیشه به روی این خواننده‌ها باز است.

در خانه «دنگ‌شو» همیشه روی خواننده‌ها باز استبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دقایقی پیش نشست خبری گروه موسیقی دنگ‌شو با حضور خشایار روانگر درامز گروه، طاها پارسا سرپرست و خواننده گروه، میلاد باقری خواننده، سیدعلی میرمحمدی مدیر گروه هنری هامین و مدیر برنامه های دنگ شو، صبا صمیمی نوازنده ساز کوبه‌ای و رضا شایا آهنگساز و نوازنده پیانو در تالار وحدت برگزار شد.

در ابتدای نشست میر محمدی مدیر برنامه‌های دنگ‌شو بیان کرد: این فصل چهارم کاری گروه دنگ‌شو در کشور است.

وی افزود: اگر تا الان گروه دنگ‌شو تعامل زیادی با اصحاب رسانه نداشته است، به خاطر سیاستهای گروه بوده و ما نخواستیم در کنار دردها با مخاطبین همراه باشیم. اما این خبر خوب را می‌دهم که در این فصل جدید پاسخگوی تمامی دوستان و خبرنگاران خواهیم بود.

رضا شایا نوارنده پیانو گفت: در این ده سالی که دنگ شو شروع به فعالیت کرده، در قالبهای مختلفی دیده شده و این ترکیبی که در حال حاضر می‌بینید، حامل اتفاقات خوبی خواهد بود که خودتان بزودی متوجه خواهید شد.

وی افزود: گروه دنگ‌شو تا به حال با خوانندگان زیادی نظیر امید نعمتی، علی زند وکیلی، سعید آناتی کار کرده است ولی ما خوشحالیم که امروز با میلاد باقری که درک بالایی از ادبیات دارد، همکاری می‌کنیم.

شایا در ادامه بیان کرد: دنگ‌شو با هیچ کدام از خواننده‌هایش با ناراحتی جدا نشده است و در خانه دنگ‌شو همیشه به روی این خواننده‌ها باز است.

طاها پارسا آهنگساز گروه در مورد ثابت نبودن خواننده‌های گروه گفت: ما از اول نمی‌دانستیم که قرار است با خواننده‌هایمان به مشکل بخوریم و همچنین علاقه‌ای نداریم از خواننده مهمان استفاده کنیم؛ چون خواننده هم عضو مهمی از گروه است. البته تا به حال خواننده مهمان هم داشته‌ایم ولی سیاست ما این است که از یک خواننده استفاده کنیم تا از تمام خلاقیت و تکنیک خواننده برای خواندن یک آهنگ استفاده کنیم.

رضا شایا عنوان کرد: خوشحالم که امروز دنگ‌شو به اولین خواننده محبوب خودش (از جهت های مختلف) رسیده است.

وی افزود:  پس از مدتها برای اولین بار است که انرژی در تمرینات وجود دارد و بسیار لذت بخش است. بعد از رفتن امید نعمتی فضای تمریناتمان خیلی سخت و جدی بود اما در حال حاضر ما در تمرین‌ها احساس خوشحالی و شعف می‌کنیم.

طاها پارسا عنوان کرد: آهنگ‌ها در وهله اول مربوط به آهنگساز و در وهله دوم برای ترانه سرا است و این اشتباه است که ما آهنگ‌ها را به خواننده نسبت دهیم.

وی همچنین اظهار داشت: گروه دنگ‌شو مورد کم لطفی اصحاب رسانه قرار گرفته است. ما در خیلی از موارد نمی‌توانیم از اسم دنگ شو استفاده کنیم.

رضا شایا در مورد علت جدا شدن خواننده های قبلی از گروه گفت: خواننده های قبلی گروه دنگ شو هدفشان کسب شهرت و شلوغ کاری بود اما سیاست گروه ما به این صورت نیست. هدف ما فقط مشهور شدن نیست و بیشتر به کیفیت آهنگهایمان اهمیت می‌دهیم. ما به دنبال تعداد زیاد مخاطب نیستیم بلکه به دنبال مخاطب با شعور هستیم.

وی افزود: هدف اصلی گروه دنگ‌شو این است که رضایت مخاطبین قبلی خودرا حفظ کند و بعد سراغ جلب رضایت مخاطب جدید یا همان مخاطب با شعور می رود.

میلاد باقری خواننده گروه بیان کرد: من در حدود یک سال است که با گروه دنگ‌شو فعالیت می‌کنم. به دلیل پاره‌ای از مشکلات، به همین دلیل نتوانستیم خیلی تبلیغات کنیم و همینطور تک ترک‌هایمان را ارائه دهیم.

وی افزود: همه می‌دانیم که وضعیت موسیقی کشورمان امروز چگونه است. همه به فکر کمیت هستند ولی ما به دنبال کیفیت و خلق اثری نو هستیم. شاید ما قطعه‌ای تولید کنیم که زمانش 10 دقیقه باشد، این با عرف جامعه مطابق نیست و شاید از حوصله مخاطب خارج باشد و همانطور که می‌‌بینیم همه آهنگهایی که در جامعه موجود است، در حدود 3 الی 4 دقیقه است. این امر باعث می‌شود قطعه آهنگ ما شنیده نشود.

صبا صمیمی نوازنده ساز کوبه ای در مورد هدف و سیاست گروه گفت: جریان آهسته و پیوسته می‌تواند با شما کاری بکند که شما ماندگار شوید و تاریخ مصرف نداشته باشید.

وی افزود: پیش از این در ایران گروهی مانند دنگ‌شو وجود نداشته است و من هنوز خیلی ها را می‌شناسم که اسم دنگ‌شو را نشنیده‌اند.

رضا شایا در مورد برنامه‌های آینده گروه گفت: ما در حال حاضر سه آلبوم در دست تهیه داریم که هر کدام در حدود 70 درصد آماده شده‌اند، ما در این آلبوم‌ها در حال تجربه‌ احساساتمان هستیم.

وی بیان کرد: ما از صداسازی ایرانی کمتر در آلبوم‌هایمان استفاده کرده‌ایم به طوری که در برخی قطعات خواننده گروه به طور کامل آواز کلاسیک می‌خواند.

شایا گفت: یکی از آلبوم‌های ما بعد از محرم و صفر ارائه می‌شود، آلبوم دوم قبل از عید ارائه‌ می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.