یک نویسنده کودک و نوجوان کشور، نقد کتاب را از عوامل تقویت قدرت اندیشه دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرهاد حسن‌زاده در همایش ادبی «دو پنجره» در شهرکرد، با بیان اینکه نقد کتاب یکی از عوامل تقویت قدرت اندیشه است، گفت: در دنیای مدرن و تکنولوژی‌زده امروزی موارد بسیاری وجود دارد که بال اندیشه کودکان، نوجوانان و حتی جوانان را می‌بندد و آن‌ها نباید اجازه دهند که قدرت اندیشه و تفکر از آن‌ها گرفته شود.

وی اظهار داشت: اینترنت و موبایل در کنار مزایایی که دارد، از عوامل اصلی کاهش پرداختن به اندیشه در زمان حال است و غرق شدن در آن مساوی با از بین رفتن اندیشه و تفکر خواهد بود.

این نویسنده کودک و نوجوان کشور با بیان اینکه بشر به وسیله قدرت تفکر از سایر موجودات متمایز می‌شود عنوان کرد: انسان دارای مغز هنری و مغز منطقی است که یک هنرمند به مغز هنری خود بیشتر توجه دارد و از آن بیشتر استفاده می‌کند.

گفتنی است: همایش ادبی «دو پنجره» در دو بخش افتتاحیه و نشست تخصصی در شهرکرد برگزار شد و 200 عضو نوجوان از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در این همایش یک روزه به نقد و بررسی محتوایی و ظاهری کتاب «زیبا صدایم کن» با حضور نویسنده این رمان پرداختند.

همایش ادبی «دو پنجره» از سری برنامه های مدیریت آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که هر سال با هدف فراهم نمودن فرصت دیدار پدید آورندگان آثار ادبی و مخاطبین کودک و نوجوان و همچنین ارتقای دید ادبی و توسعه فرهنگ مطالعه در بین اعضای این کانون اجرا می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار