شتی‌گیر مطرح استان قم در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان برای کسب سهمیه رقابت‌های جهانی به روی تشک می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان کشورمان از صبح بیست و پنجمین شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود و مهدی ابراهیمی به نمایندگی از استان قم در این دوره از رقابت‌ها به روی تشک خواهد رفت.

در حالی که اسامی داوران قضاوت‌کننده در این دوره از مسابقات اعلام شده است اکثر قهرمانان کشتی فرنگی و آزاد کشورمان، حتی نفراتی که اخیرا در پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی المپیک حضور داشته‌اند و در پیکارهای آسیایی 2016 نیز به میدان رفته‌اند در این انتخابی حضور دارند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی، رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان کشورمان، از صبح روز پنجشنبه بیست و پنجم شهریورماه در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود و مهدی ابراهیمی به نمایندگی از قم در وزن 80  کیلوگرم با حریفان خود رقابت می‌کند.

اسامی داوران قضاوت‌کننده در این مسابقات در حالی اعلام شد که سرپرست فنی و ژوری این پیکارها اردوان صاحب داور درجه یک S  بین‌المللی از خوزستان است و اعضای ژوری نیز به ترتیب محمدابراهیم امامی داور درجه یک S بین‌المللی و عباس کارگرپور داور درجه یک بین‌المللی از تهران هستند.

داوران قضاوت کننده با مدرک درجه یک بین‌المللی در این مسابقات نیز مزدک گیتی از همدان، محمد رحیم‌پور از کردستان، مسعود رستمی‌پور، کامران سلطانی‌زاده و بهنام شیرمحمدی از تهران و بهروز رضاپور از گیلان هستند و در اوزان مختلف این پیکارها را داوری می‌کنند.

همچنین داوران درجه دو بین‌المللی هژار عباسی از آذربایجان غربی، مهدی شیخ‌فخرالدین از کرمان، ایرج منصوری و احمد دامغانی‌نژاد به همراه رضا خداپرست از تهران و رمضان‌علی رمضان‌نژاد از مازندران هستند و در سطح درجه سه بین‌المللی نیز حمیدرضا فرسیابی از تهران، میلاد قلاوند از خوزستان، داود فرجی از مرکزی، علیرضا نصیری از زنجان،  ذبیح‌الله کوهستانی از البرز و محمدرضا برغانی از قزوین قضاوت می‌کنند.

مهدی ابراهیمی در حالی به مصاف کشتی‌گیران حاضر در وزن 80 کیلوگرم پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران می‌رود که امسال در دو رویداد مهم آسیایی و جهانی حضور داشته و از تجربیات و انگیزه بالایی برای موفقیت در این رقابت‌ها برخوردار است.

ابراهیمی ابتدا در خردادماه سال جاری به همراه تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان به رقابت‌های قهرمانی 2016 جوانان آسیا اعزام شد و توانست در وزن 74 کیلوگرم این مسابقات با شکست تمامی حریفان خود عنوان نخست و نشان طلا را به دست بیاورد.

این کشتی‌گیر ارزنده در دومین میدان برون‌مرزی شاخص سال جاری در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران راهی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی 2016 جوانان جهان در کشور فرانسه شد، اما در میان ناباوری با شکست از حریف روسی خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد و دومین سال متوالی در پیکارهای جهانی به مدال نرسید، اما با توجه به اینکه در سال‌های اخیر هم قهرمان بزرگسالان و هم قهرمان جوانان ایران بوده از انگیزه بالایی برای به دست آوردن یک موفقیت دیگر و بازگشت مجدد به تیم ملی برخوردار است.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، کشتی گیر ، استان ، میدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار