پرتابگر وزنه آذربایجان‌شرقی دربازی های پارالمپیک 2016 ریو به نشان برنز دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در ادامه بازی های پارالمپیک در رشته دوومیدانی و در ماده پرتاب وزنه کلاس F53 مردان، اسدالله عظیمی پرتابگر ایران با ثبت رکورد هشت متر و 14 سانتیمتر به نشان برنز بازی های پارالمپیک 2016 ریو رسید.

در این ماده «علیرضا مختاری» دیگر نماینده ایران نیز با ثبت رکورد هفت متر و 87 سانتیمتر به مقام چهارم رسید. او در پرتاب اول وزنه را هفت متر و 56 سانتیمتر پرتاب کرد، پرتاب دومش هفت متری بود و در پرتاب سوم هفت متر و 69 سانتیمتر رکورد زد.

مختاری در پرتاب چهارم وزنه چهارم و پنجم خطا کرد و در پرتاب ششم وزنه را هفت متر و 87 سانتیمتر پرتاب کرد.

عظیمی در این ماده در پرتاب نخست وزنه را هفت متر و 47 سانتیمتر پرتاب کرد و در پرتاب دوم رکورد هشت متر و شش سانتیمتر را به جا گذاشت، او در پرتاب سوم موفق شد وزنه را به میزان هشت متر و 14 سانتیمتر پرتاب کند.

در این ماده «جان فرناندز چی» پرتابگر یونانی با ثبت رکورد 8 متر و 44 سانتیمتر به مقام نخست رسید و «اسکات سورن» پرتابگر آمریکایی با ثبت رکورد هشت متر و 41 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد. 

پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو با حضور چهار هزار و 335 ورزشکار از بیش از 160 کشور جهان از صبح پنجشنبه در شهر ریودوژانیرو آغاز شد. این بازی ها در 23 رشته ورزشی برگزار می شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.