عقیل قارداش زاده ورزشکار مرندی موفق به ثبت رکورد تحمل دمای 105 درجه سانتی گراد در مدت زمان 20 دقیقه و 30 ثانیه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عقیل قارداش زاده در یکی از مجتمع های استخر و سونای مرند با حضور مدیر اجرایی موسسه ثبت رکوردهای ملی ایران موفق به ثبت این رکورد شد.
مدیر اجرایی موسسه ثبت رکوردهای ملی ایران در خصوص این رکورد ملی گفت :این رکورد برای اولین بارتوسط عقیل قارداش زاده در ایران به ثبت رسید.
رضایی افزود : در جهان ورزشکار روسی با نشستن در دمای پایینتر از 100 درجه سانتی گراد به دلیل عدم تحمل گرما و وجود فشار بیشتر به بدن متاسفانه جان خود را از دست داد و می توان گفت این رکورد برای اولین بار در ایران و جهان توسط ورزشکار مرندی انجام شده است.
وی افزود : با حضور و مشاهد نزدیک از انجام این رکورد حکم رکورد ملی به عقیل قارداش زاده تحویل داده شد و این خود زمینه ای برای ثبت این رکورد ملی در سطح جهانی است.
عقیل قارداش زاده کونگ فو کار 'دان 4 سبک توآ' مربی و داور رسمی فدراسیون کونگ فو و رئیس هیئت کونگ فو شهرستان مرند است که قبل از این رکورد زنی قادر به ثبت سه رکورد جهانی 74 حرکت شنای سوئدی در ظرف زمانی 30ثانیه و مشت زنی به تعداد سه هزار و 400 مشت در مدت زمانی 17 دقیقه و 30 ثانیه بوده و تحمل دمای 100 درجه سانتی گراد در مدت زمان 20 دقیقه و 45 ثانیه است

اتمام خبر / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.