از 250 حافظ قرآن موسسه قرآنی بیت‌الاحزان در استهبان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشورگفت: این جشنواره از ساعت 9 صبح پنج‌شنبه 25 شهریورماه امسال در سالن سیدالشهداء دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استهبان برگزار و حافظانی از کشورهای هندوستان و پاکستان و 27 استان کشور شرکت دارند.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی ،سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم، حافظ و داور بین المللی قرآن کریم و عضو مجلس خبرگان رهبری و تجلیل از حافظان قرآن موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(ع) ،اطعام قرآنی پنج‌هزار نفر از حاضران، اجرای برنامه شعرخوانی به زبان لاتین و عربی بوسیله فرزندان خانواده آمریکایی که به همراه مادر خود برای حفظ قرآن در ایران  و روستای محمدآباد استهبان(قرآن آباد ایران)ساکن شده‌اند از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
وی تصریح کرد:همزمان با برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان قرآن، 203 نفر حافظ کل قرآن کریم و مابقی حافظ 20 جزء به بالا هستند، که اختتامیه دومین دوره طرح ملی رحله با حضور دو هزارو 500 نفر قرآن‌آموز از 38 نقطه کشور با همکاری معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور برگزار و شرکت‌کنندگان موفق شدند حفظ چهاز جز از قرآن کریم را در دو ماه تابستان به پایان برسانند.
وی اضافه کرد: موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) دارای چهار مدرسه شبانه‌روزی در استهبان، یک مدرسه در مشهد، یک مدرسه در فسا، یک مدرسه در شیراز و دو مدرسه در تهران است.
شاهسونی بیان کرد:علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های موسسه قرآنی بیت‌الاحزان می توانند به آدرس اینترنتی http://beytolahzan.ir/ مراجعه کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.